شناسایی اولین مبتلای ویروس جهش یافته کرونا در استان یزد

به گزارش مجله تور مالزی، خبرنگاران/یزد جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان از شناسایی اولین مورد بیمار مبتلا به ویروس جهش یافته کرونا در استان یزد اطلاع داد.

شناسایی اولین مبتلای ویروس جهش یافته کرونا در استان یزد

احمد ترحمی در این باره توضیح داد: با وجود همه تذکرات و توصیه های مسئولان و کارشناسان حوزه سلامت درخصوص شرایط شکننده استان و امکان بروز موارد ویروس جهش یافته کرونا، متاسفانه اولین مورد بیمار مبتلا به این ویروس جهش یافته در استان مشاهده و شناسایی شد.

وی اضافه نمود: بیمار مورد نظر از کارگران شاغل در یکی از واحدهای تولیدی شهرستانی است که به دلیل مسافرت به استان خوزستان مبتلا شده و پس از آنالیز اجرا شده و رهگیری اجرا شده توسط کارکنان نظام بهداشتی معین شد که 11 نفر از اعضای خانواده این فرد نیز به بیماری کرونا مبتلا شدند که البته خوشبختانه حال همه آنها خوب و مناسب تشخیص داده شده است.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان ادامه داد: اقدامات تشخیصی- درمانی و مراقبتی و قرنطینه افراد بلافاصله اجرا شده و در حال حاضر بیماری تحت کنترل است.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، ترحمی در خاتمه به رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم سفر به مناطق پر خطر و قرمز تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 فروردین 1400 بروزرسانی: 2 فروردین 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1460

به "شناسایی اولین مبتلای ویروس جهش یافته کرونا در استان یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی اولین مبتلای ویروس جهش یافته کرونا در استان یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید