صالحی امیری: مایه اختلاف وزارت ورزش و کمیته در گذشته تشکیل دو ستاد به صورت جداگانه بود

به گزارش مجله تور مالزی، رئیس کمیته ملی المپیک ایران گفت: مایه اختلاف دو ارگان اصلی ورزش یعنی وزارت ورزش و کمیته المپیک شده بود تشکیل دو ستاد در هر یک از این ارگان ها به صورت جداگانه بود.

صالحی امیری: مایه اختلاف وزارت ورزش و کمیته در گذشته تشکیل دو ستاد به صورت جداگانه بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سیدرضا صالحی امیری در حاشیه جلسه ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک که ظهر امروز با حضور وزیر ورزش برگزار گردید گفت: چیزی که در گذشته مایه اختلاف دو ارگان اصلی ورزش یعنی وزارت ورزش و کمیته المپیک شده بود تشکیل دو ستاد در هر یک از این ارگان ها به صورت جداگانه بود که این موضوع باعث بروز اختلاف می شد برهمین اساس نیز قرار شد که یک ستاد با هماهنگی کامل دو طرف تشکیل گردد که خوشبختانه تاکنون نیز روند خوبی داشته ایم.

وی درباره ایجاد موزه ورزش گفت: ستاد موزه از یک سال قبل تشکیل شد و هر هفته دوشنبه ها نیز جلساتی را در این باره داریم. طراحان موزه ورزش همان طراحان موزه ایران باستان هستند. پس از طرح هایی که ارائه شد یک طرح به صورت نهایی درآمد و سفارش ایجاد سخت افزارهای لازم نیز داده شده است و فاز اول این موزه به زودی افتتاح می گردد. همچنین در فاز دوم یک ساختمان مستقل با معماری موزه را خواهیم داشت تا بازدیدنمایندگان از آن استفاده نمایند.

رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد: قرار است فاز اول تا سرانجام بهمن ماه افتتاح گردد اما بحث سخت افزاری را داریم. ما کوشش می کنیم تا 30 بهمن ماه این اتفاق بیفتد اما آن چیزی که وجود دارد این است که افتتاح فاز اول موزه تا سرانجام سال قطعا انجام می گردد. با این وجود برنامه ریزی ما برای 30 بهمن خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 139

به "صالحی امیری: مایه اختلاف وزارت ورزش و کمیته در گذشته تشکیل دو ستاد به صورت جداگانه بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صالحی امیری: مایه اختلاف وزارت ورزش و کمیته در گذشته تشکیل دو ستاد به صورت جداگانه بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید