نشست مشترک سفیر ایران در کپنهاگ با روسای فدراسیون های کبدی ایران و دانمارک

به گزارش مجله تور مالزی، نشست مشترک سفیر جمهوری اسلامی ایران در دانمارک با روسای فدراسیون های کبدی ایران و دانمارک در کپنهاگ برگزار گردید.

نشست مشترک سفیر ایران در کپنهاگ با روسای فدراسیون های کبدی ایران و دانمارک

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، در آستانه برگزاری اولین مسابقات کبدی قهرمانی جوانان دنیا که از تاریخ 18 لغایت 25 آبان 1398 (برابر با 8 لغایت 16 نوامبر 2019) در جزیره کیش برگزار می گردد، نشست مشترک عباس اورسجی و الن یاکوبسن روسای فدراسیون کبدی ایران و دانمارک با مرتضی مرادیان سفیر جمهوری اسلامی ایران در دانمارک برگزار گردید.

در این نشست راه های توسعه همکاری فدراسیون های دو کشور و مقدمات لازم برای حضور تیم ملی کبدی دانمارک مورد بحث و گفتگو روسای دو فدراسیون نهاده شد. همچنین در مورد بهتر برگزار گردیدن مسابقات دنیای کبدی در کیش و تبادل مدرس و مربی های ورزیده ایران با دانمارک مذاکرات خوبی انجام شد.

اورسجی با اشاره به صندلی و تجربه خوب دو کشور در ورزش کبدی گفت: بین دو فدراسیون در مورد تبادل تجارب علوم ورزشی و کوشش برای ورود به المپیک این رشته ورزشی نظر مثبتی وجود دارد. یاکوبسن نیز علاقمند است از مربیان ایرانی برای برگزاری دوره های آموزشی به منظور افزایش قدرت فنی تیم ملی این کشور استفاده کند.

اولین مسابقات دنیای کبدی جوانان دنیا در جزیره کیش از 18 آبان ماه شروع می گردد. تیم ملی کبدی دانمارک نیز در این مسابقات شرکت خواهد نمود و مقدمات لازم برای سفر این تیم توسط سفارت جمهوری اسلامی ایران در کپنهاگ اجرا شده است.

لازم به ذکر است قرار شد اورسجی و یاکوبسن در کیش قرارداد همکاری دوجانبه امضا نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 22 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 516

به "نشست مشترک سفیر ایران در کپنهاگ با روسای فدراسیون های کبدی ایران و دانمارک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست مشترک سفیر ایران در کپنهاگ با روسای فدراسیون های کبدی ایران و دانمارک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید