لو رفتن مشخصات دو گوشی اوپو در برنامه گوگل پلی کنسول

به گزارش مجله تور مالزی، مشخصات دو گوشی اوپو A92 و A52 در برنامه گوگل پلی کنسول فاش شد.

لو رفتن مشخصات دو گوشی اوپو در برنامه گوگل پلی کنسول

به گزارش خبرنگار ، شرکت اوپو به تازگی خانواده گوشی های هوشمند خود را دوباره تازه کرده است. این شرکت به تازگی گوشی Find X2 را که با Galaxy S20 Ultra رقابت می کند، معرفی کرده است. علاوه بر این، گوشی های سری Ace این شرکت هم نفس تازه ای خواهند گرفت و Ace2 معرفی خواهد شد. حالا بعد از مدت ها، نوبت به رده پایین این شرکت رسیده است که با گوشی های سری A شناخته می شوند. به تازگی مدارکی از این شرکت لو رفته است که نشان می دهد اوپو در نظر دارد دو گوشی پایین رده در بازار عرضه کند.

در مدارکی که به تازگی فاش شده، مشخص شده است که شرکت اوپو قصد دارد به زودی دو گوشی خانواده A را معرفی کند که این دو گوشی A52 و A92 خواهند بود. اطلاعات این دو گوشی در گوگل پلی کنسول فاش شده است. این برنامه سهم زیادی در منتشر کردن اطلاعاتی از گوشی های جدید که به زودی معرفی خواهند شد، داشته است. در ادامه، می توانید اطلاعات دو گوشی آینده اوپو را مشاهده کنید که در برنامه گوگل پلی کنسول منتشر شده است.

هر دو گوشی پایین رده اوپو، A92 و A52 پردازنده Snapdragon 655 ساخت شرکت کوآلکام را خواهند داشت و هر دو نمایشگری دارند که وضوح تصویر آن ها 1080 در 2400 خواهد بود. نسبت تصویر نمایشگر های این دو گوشی 20:9 است. اوپو A52 با حافظه رم 6 گیگابایتی تولید خواهد شد؛ در حالی که A92 با حافظه 8 گیگابایتی در بازار عرضه خواهد شد. پردازنده گرافیکی این گوشی ها، Adreno 610 است. بر اساس مدارک لو رفته، A52 و A92 به صورت پیش فرض با سیستم عامل اندروید 10 ارائه خواهند شد.

تا به حال همین اطلاعات است که از دو گوشی آینده اوپو لو رفته و به زودی جزئیات بیشتری از این گوشی ها به دست خواهد آمد. اوپو هنوز برنامه خود را برای معرفی این گوشی ها اعلام نکرده است، ولی انتظار می رود که آن ها را در تابستان یا پاییز رونمایی کند. تا آن زمان اطلاعات این گوشی ها فاش خواهند شد و شایعه های زیادی هم درباره آن ها شنیده می شود، اما باید تا زمان معرفی رسمی آن ها منتظر بمانیم تا بتوانیم اطلاعات دقیق آن ها را بفهمیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 976

به "لو رفتن مشخصات دو گوشی اوپو در برنامه گوگل پلی کنسول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لو رفتن مشخصات دو گوشی اوپو در برنامه گوگل پلی کنسول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید