محصص: شکست استرالیا امیدوارکننده و ارزشمند است، تیم امید به تجربه بیشتری احتیاج دارد

به گزارش مجله تور مالزی، رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال، رجحان تیم امید ایران مقابل استرالیا را امیدوارکننده و ارزشمند خواند.

محصص: شکست استرالیا امیدوارکننده و ارزشمند است، تیم امید به تجربه بیشتری احتیاج دارد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مرتضى محصص که به منظور بررسى روند آموزشى دوره هاى مربیگرى به کویت سفر نموده، در خصوص بازى تیم فوتبال امید ایران برابر استرالیا گفت: مسابقه را ندیدم و طبیعتاً نمى توانم در خصوص مسائل فنى بازى صحبت کنم، اما باید بگویم این اتفاق بسیار مهم و ارزشمندى براى ماست.

وی با تمجید از حریف ایران در این بازی گفت: استرالیا تیمى است که سال هاست از مربیان بادانش هلندى در این رده ها استفاده مى کند. برنامه ریزى و سازماندهى خوبى دارد، هزینه زیادى مى کند و قطعاً یکى از قدرتمندترین تیم هاست. ابتدا باید این پیروزى را به اعضاى کادرفنى و بازیکنان تبریک گفت. ما این تیم خوب را خارج از خانه و در شرایط آب و هوایى خاصی شکست دادیم.

رئیس کمیته فنى و توسعه فدراسیون فوتبال با اشاره به اظهارات حمید استیلی توضیح داد: او حرف درستى زده، هنوز در ابتداى راه هستیم و کار زیادى در پیش داریم. در زمانى کوتاه پیشرفت بسیار خوبى داشتیم و این پیروزى واقعاً امیدوارکننده بود. خوشبختانه کادر فنى کارش را بدون حاشیه و با آرامش انجام مى دهد و بازیکنان بسیار خوب و آماده اى داریم. امیدوارم سازماندهى مطلوب باشد، برگزارى اردوها و بازى هاى مفید ادامه پیدا کند و در نهایت به موفقیت برسیم. این تیم همچنان به بازى هاى بین المللى و تجربه بیشترى احتیاج دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 482

به "محصص: شکست استرالیا امیدوارکننده و ارزشمند است، تیم امید به تجربه بیشتری احتیاج دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محصص: شکست استرالیا امیدوارکننده و ارزشمند است، تیم امید به تجربه بیشتری احتیاج دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید