مدل چیدن قاب عکس روی دیوار به روشی هنرمندانه و بسیار زیبا

به گزارش مجله تور مالزی، کامل سازی دکوراسیون اتاق فقط به خرید و چیدن مبلمان شیک و رنگ زدن دیوارها خلاصه نمی گردد. استفاده از قاب عکس و همچنین انتخاب درست مدل چیدن قاب عکس روی دیوار اتاق نیز یکی از مهم ترین قسمت های تزیین دکوراسیون داخلی منزل حساب می گردد. بیشتر مواقع تابلو و قاب عکس آخر کار به دکوراسیون منزل اضافه می گردد اما می توان این عنصر زیبا را در همان ابتدا نیز در برنامه چیدمان خانه وارد کرد، حتی طوری که سایر لوازم خانه با موضوع قاب عکس یا تابلو نقاشی چیده می شوند. در چنین دکوراسیون هایی، تمرکز اصلی برای تابلو است و باقی عناصر در جهت دیده شدن این اثر چیده می شوند.

مدل چیدن قاب عکس روی دیوار به روشی هنرمندانه و بسیار زیبا

خوبی قاب عکس دیواری و تابلو نقاشی هنری این است که با هر قیمتی می توان یکی نمونه زیبا از آنها را برای خانه یا محل کار خریداری کرد. بعضی از تابلو و قاب عکس برای بیان احساسات درونی خود استفاده می نمایند و بعضی دیگر هم فقط برای اینکه به چشم زیبا دیده می شوند، آنها را خریداری می نمایند. دلیلش هر چه که باشد باید مدلی که انتخاب می کنید اندازه ، شکل و تعداد مناسبی داشته و در بهترین مکان قرار گرفته باشد. در شکل های زیر با تعدادی از بهترین روش های مدل چیدن قاب عکس روی دیوار در کنار بهترین مدل های قاب عکس و تابلو هنری آشنا خواهید شد. لطفا تا خاتمه همراه ما باشید.

به عقیده بسیاری از طراحان بهترین راه برای تزیین دکوراسیون خانه، انتخاب رنگ خنثی مانند سفید و خاکستری بعنوان تم اصلی برای اتاق های اجتماعی خانه مانند نشیمن و پذیرایی است، در ادامه برای افزودن رنگ های بیشتر نیز از کوسن های رنگارنگ یا قاب عکس و تابلوهای رنگی شیک و زیبا استفاده می گردد. اتاق نشیمن آورده شده در شکل پایین بخوبی این ترکیب زیبا و موثر را نشان می دهد، مبل راحتی مدرن خاکستری ترکیب شده با کوسن های رنگارنگ و دیوارهای سفید و خنثی، تزیین شده با قاب عکس های رنگی کوچک و متعدد درست بالا و وسط مبل راحتی، ظاهری بسیار خواستنی را بوجود آورده است.

شکل بعدی مدل چیدن قاب عکس روی دیوار مخصوص قاب عکس هایی با سایزهای متفاوت است. در اتاق نشیمنی که از رنگ های خنثی و دیوارهای سفید استفاده شده، اضافه کردن رنگ های قوی و شاد مانند قرمز، به خوبی با ظاهر دکوراسیون ترکیب می گردد.لازم نیست چیدمان تابلوها حتما مرتب و براساس اندازه باشد حتی نصب رندوم تابلوها کنار هم نیز کافی خواهد بود. ایده جالب دیگر ترکیب رنگ کوسن با رنگ تابلوی نصب شده بروی دیوار در اتاق نشمین یا پذیرایی است. شکل زیر مبل و دیوارهای کرمی بخوبی با تابلوهای سبز سه تکه و بالشتک های عظیم سبز رنگ تزیین شده است.

رنگ قرمز تابلوی زیر خیلی زیبا به دکوراسیون خنثی و البته تاریک اتاق اضافه شده است. از آنجایی که سایز تابلو عظیم است تکیه دادن آن به دیوار بهترین روش برای بنمایش گذاشتن آن خواهد بود. خصوصا در دکوراسیون های مدرن که این نوع چینش بسیار مد نظر قرار می گیرد. شگل بعدی یک ایده جذاب را برای دکوراسیون خانه های استدیو و مدرن نشان می دهد. دیوار روبروی آشپزخانه و ناهارخوری خیلی زیبا با نوعی نقاشی سیاه و سفید یک کرگدن که از موجودات در حال انقراض کره زمین است، تزیین شده. با این نقاشی زیبا خانه دار هم نوعی احساس خود را بیان می نماید و هم فضای خاص و متفکرانه ای در خانه بوجود آورده است.

هواداران مایکل جکسون پادشاه سبک محبوب پاپ در ایران کم نسیتند، شکل اول چیدمان سه عدد تابلو نقاشی شده با موضوع گذر سنی مایکل را نشان می دهد. برای جوان های امروزی عاشق سبک پاپ، نصب چنین تابلوهایی در اتاق نشیمن بسیار جالب بوده و سلیقه و احساس درونی آنها را نشان می دهد. شکل بعدی، تابلو نقاشی بسیار عظیم و تمام قد، از کف خانه تا سقف را نشان می دهد که رنگ های بسیار شادی به تم نسبتا تاریک اتاق وارد نموده است. شکل سوم برای آنهایی است که دوست دارند از همه جهات توسط گیاهان و عناصر طبیعی محاصره شوند. دو عدد تابلو با اندازه و ارتفاع متفاوت، خیلی ساده اما شیک دکوراسیون اتاق نشیمن را متحول نموده است.

بغیر از اتاق نشیمن اتاق های دیگر خانه مانند اتاق خواب یا اتاق غذاخوری و آشپزخانه نیز می توانند از وجود قاب های عکس به یاد ماندنی یا تابلوهای نقاشی شیک بهره ببرند. شکل های زیر ایده هایی بسیار جالب برای نوع و مدل چیدن قاب عکس روی دیوار چنین مکان هایی را نشان می دهد. برای اتاق خواب معمولا بهترین مکان برای نصب تابلو یا بالای تاج تخت خواب است یا کنار تاج تخت بالای میز پاتختی. نصب تابلو یا قاب عکس کنار میز ناهارخوری خیلی عالی و بنوعی لازم است، در شکل های زیر مشاهده می کنید که قرار دادن چند عدد تابلو چقدر می تواند دیزاین این مکان را شیک و خواستنی نشان دهد.

×

خوانندگان این نوشته مطالب زیر را نیز خوانده اند:

منبع: اتاق
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 28 آذر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1275

به "مدل چیدن قاب عکس روی دیوار به روشی هنرمندانه و بسیار زیبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل چیدن قاب عکس روی دیوار به روشی هنرمندانه و بسیار زیبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید