معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی: حامی یابی برای فرزندان یتیم و محسنین در طرح ملی ایران مهربان

به گزارش مجله تور مالزی، خبرگزاری خبرنگاران-معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: اگر مردم از طرح ملی ایران مهربانی اطلاع داشته باشند خودشان پای کار می آیند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی: حامی یابی برای فرزندان یتیم و محسنین در طرح ملی ایران مهربان

به گزارش خبرنگار ما از تبریز؛ یونس فاتح در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: پویش ایران مهربان با هدف حمایت از ایتام و فرزندان محسنین و ارتقای سرانه دریافتی آنان در راستای طرح اکرام ایتام شروع شده است.

وی اضافه نمود: طرح اکرام از سال های گذشته با هدف رسیدگی بیشتر به نیازهای مادی و معنوی فرزندان یتیم توسط کمیته امداد اجرا می گردد و در کنار فرزندان محروم از نعمت پدر، فرزندان دیگری که پدران آنها علی رغم میل باطنی به دلیل بیماری، کهولت سن، از کار افتادگی و گسستن از فضای پرمهر خانوادگی، توان اداره زندگی خود را نداشته، با اجرای طرح محسنین کمیته امداد، حمایت می شوند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: مردم نیک اندیش با واریز مبلغی به صورت ماهانه، می توانند در حمایت از فرزندان یتسم و محسنین سهیم باشند.

وی با بیان اینکه شرایط کرونایی کشور به ضرر محرومان شده است، گفت: در این طرح کوشش داریم که یتیم و فرزند محسنین فاقد حامی در استان نداشته باشیم.

فاتح اضافه نمود: برای اجرای این طرح در استانداری ستادی تشکیل شده و از ظرفیت کارمندان ادارات برای حمایت از فرزندان یتیم و محسنین استفاده می گردد و همه باید برای حامی شدن دعوت می شوند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان آذربایجان شرقی گفت: اگر مردم از طرح ملی ایران مهربانی اطلاع داشته باشند خودشان پای کار می آیند. بعد از انتخاب یتیم و واریز پول در سایت امداد برای آن ها این رقم مستقیماً واریز می گردد.

وی یادآور شد: علاقه مندان به حمایت از فرزندان اکرام می توانند به سایت اکرام به نشانی ekram.emdad.ir مراجعه و کد ملی و شماره همراه خود را وارد نمایند، پس از آن کد فعالسازی برای آنها ارسال می گردد و شماره کارت 16 رقمی هم در اختیار فرد قرار می گیرد تا وجه مدنظر خود را به این شماره حساب واریز نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 دی 1399 بروزرسانی: 20 دی 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1324

به "معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی: حامی یابی برای فرزندان یتیم و محسنین در طرح ملی ایران مهربان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی: حامی یابی برای فرزندان یتیم و محسنین در طرح ملی ایران مهربان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید