مقاله: پروژه طراحی ویلا دماوند، ساخت ویلای دماوند (اقتصادی و ارزان)

به گزارش مجله تور مالزی، ♦ در لایه زیرین اصطلاحا از داخل حتما یا باید از فوم و یا از پشم شیشه به جهت عایق بندی صحیح و اصولی انجام بگیرد و این امر هم در تابستان از انعکاس گرما به داخل جلوگیری میکند و هم در زمستان از پرت گرما تا حدود بسیار زیادی موثر و جلوگیری میکند.

مقاله: پروژه طراحی ویلا دماوند، ساخت ویلای دماوند (اقتصادی و ارزان)

♦ مرحله بعد سفید کاری ساختمان یا همان گچ کاری است که این مرحله بسته به سرعت و ابعاد پروژه میتواند با زمانبدی متفاوت از آنچه خدمتتون اعلام شد انجام بپذیرد.که البته نکته اجرایی که در این زمینه وجود دارد که حتما باید به اون اشاره بشود. در این پروژه گروه آبان در طراحی سقف به صورت کناف دیده شده که در نتیجه در صورتی که سقف به صورت رابیتس کاری دیده میشد قطعا می بایست ابتدا سقف آهن کشی و رابیتز کاری آن انجام میشد و سپس موضوع سفید کاری ساختمان در نظر گرفته و اجرا میشد.

♦ یکی دیگر از محاسن کرسی بر روی فنداسیون در مناطق مرطوب و سرد است که نمونه بارز اون در شمال کشور می باشد که از این طریق میتوان در حد قابل قبولی از نفوذ رطوبت به داخل خانه و همچنین سرما جلوگیری و محدود کرد البته توجه به موضوع عایق کاری پایه ستون های که در خاک قرار میگیرند به جهت جلوگیری از زنگ زدگی با مواد عایق و حتی با رنگ بسیار مهم و کلیدی می باشد.

منبع مقاله: پروژه طراحی ویلا دماوند، ساخت ویلای دماوند (اقتصادی و ارزان)

انتشار: 7 آبان 1400 بروزرسانی: 7 آبان 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1793

به "مقاله: پروژه طراحی ویلا دماوند، ساخت ویلای دماوند (اقتصادی و ارزان)" امتیاز دهید

2 کاربر به "مقاله: پروژه طراحی ویلا دماوند، ساخت ویلای دماوند (اقتصادی و ارزان)" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: پروژه طراحی ویلا دماوند، ساخت ویلای دماوند (اقتصادی و ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید