نخستین مسافران تجاری اسپیس ایکس سال آینده به فضا می فرایند

به گزارش مجله تور مالزی، نخستین مسافران تجاری اسپیس ایکس سال آینده همراه با یک فضانورد حرفه ای ناسا به ایستگاه فضایی بین المللی سفر می نمایند.

نخستین مسافران تجاری اسپیس ایکس سال آینده به فضا می فرایند

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، قرار است ژانویه سال آینده 3 جهانگرد فضایی همراه یک فضانورد حرفه ای ناسا با کپسول اسپیس ایکس به فضا سفر نمایند. نخستین فضانوردان جهانگردی ایستگاه فضایی بین المللی روز گذشته معرفی شدند. آن ها 3 مرد هستند که هرکدام برای سفر با کپسول اسپیس ایکس 55 میلیون دلار پرداخت می نمایند.

رهبری آن ها بر عهده یکی از فضانوردان ناسا است که برای شرکت آکسیوم اسپیس (Axiom Space) کار می نماید. این شرکت برنامه سفر تجاری مذکور را برای ژانویه سال آینده میلادی تنظیم نموده است.

مایک سافردینی مدیر ارشد اجرایی آکسیوم در این باره می گوید: این نخستین پرواز تجاری به ایستگاه فضایی بین المللی به شمار می رود که تا به امروز انجام نشده است. رهبری این مأموریت برعهده مایکل لوپز آلگریا است که در صنعت فضانوردی نامی شناخته شده است. اما سه جهانگرد فضایی همراه او فقط می خواهند به فضا سفر نمایند.

این جهانگرد های فضانورد 8 روز در ایستگاه فضایی بین المللی می مانند و احتمالاً یک یا دو روز طول می کشد تا همراه کپسول دراگون به مقصد خود برسند. هریک از این سه مسافر تصمیم دارند یک تحقیق علمی در مدار زمین انجام دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1411

به "نخستین مسافران تجاری اسپیس ایکس سال آینده به فضا می فرایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین مسافران تجاری اسپیس ایکس سال آینده به فضا می فرایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید