تور ارزان چین: نشست ویدئوکنفرانسی رؤسای جمهور چین و آمریکا

به گزارش مجله تور مالزی، رؤسای جمهور آمریکا و چین به صورت ویدئوکنفرانسی با یکدیگر ملاقات نموده و گفتند که قصد دارند درباره افزایش همکاری های دوجانبه صحبت نمایند.

تور ارزان چین: نشست ویدئوکنفرانسی رؤسای جمهور چین و آمریکا

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا بامداد سه شنبه به صورت ویدئوکنفرانسی با شی جین پینگ همتای چینی خود ملاقات و گفت وگو کرد.

بایدن در این نشست به شی گفت که امیدوار است با آغاز ملاقاتی که برای کاهش تنش ها بین این دو کشور آغاز شده، گفتگوی صریح درباره حقوق بشر و مسائل امنیتی داشته باشد.

به نوشته خبرگزاری رویترز، در حالی که این دو نفر درگیر گسترده ترین گفت وگوهای خود از زمان ریاست جمهوری بایدن در ژانویه بودند، بایدن گفت: شاید باید رسمی تر آغاز کنم، اگرچه من و شما هرگز با یکدیگر آنقدر رسمی نبوده ایم.

رئیس جمهور چین نیز با دوست قدیمی خواندن بایدن، گفت که از تماشا او بسیار شادمان است و دو طرف باید ارتباطات و همکاری را برای حل بسیاری از چالش های پیش روی خود افزایش دهند.

بایدن نیز اضافه نمود که دو رهبر باید اطمینان حاصل نمایند که روابط آنها به درگیری علنی تبدیل نمی گردد و وعده داد که به مسائل مورد نگرانی واشنگتن، از جمله حقوق بشر و سایر مسائل در منطقه هند و اقیانوس آرام رسیدگی کند.

به نوشته رویترز، شی نیز خطاب به بایدن گفت که دو کشور با چالش های متعددی روبرو هستند و باید ارتباطات و همکاری را افزایش دهند.

پیش از این نیز، رئیس جمهور چین با اعلام آمادگی برای گفت وگو با آمریکا جهت حل اختلاف نظرها بین دو کشور، گفت که پکن برای همکاری درخصوص مسائل منطقه ای و جهانی با واشنگتن نیز آماده است. (جزئیات بیشتر)

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 16 دی 1400 بروزرسانی: 16 دی 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1866

به "تور ارزان چین: نشست ویدئوکنفرانسی رؤسای جمهور چین و آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان چین: نشست ویدئوکنفرانسی رؤسای جمهور چین و آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید