نفر به نفر با بازیکنان دربی؛ نیمی درخشان، نیمی دور از انتظار

به گزارش مجله تور مالزی، دربی تهران باز هم با نتیجه مساوی به انتها رسید. در مسابقه ای که تمیروف بیشتر از همه شوت زد، علی نعمتی بالاترین نمره را کسب کرد، رافائل سیلوا بیشترین تکل پیروز را داشت، رضا اسدی در نبرد ها و علی نعمتی در عملکرد های دفاعی نمایشی بهتر از بقیه داشتند. طبق آمار های متریکا عملکرد بازیکنان دربی را مرور می کنیم.

نفر به نفر با بازیکنان دربی؛ نیمی درخشان، نیمی دور از انتظار

دروازه بان؛ 5 مهار و 2 مهار

برخلاف انتظار، استقلال در این دربی شوت در چارچوب بیشتری زد. امیدگل آبی ها نزدیک به نیم گل بیشتر از پرسپولیس بود. اما هر دو تیم یک گل خوردند. احمد گوهری در این بازی 5 شوت از 6 شوت در چارچوب آبی ها را مهار کرد و حسین حسینی هم یکی از 3 شوت در چارچوبش را گل خورد. دقت پاس حسینی هم دو برابر گوهری بود.

دفاع میانی؛ برترین بازیکن زمین

برترین بازیکن دربی، دفاع میانی پرسپولیس بود. علی نعمتی تنها گل تیمش را زد، بیشترین عملکرد دفاعی و نبرد پیروز را بین تمامی بازیکنان درون زمین داشت. از بین 3 دفاع میانی استقلال هم سیلوا نمایشی بهتر از بقیه داشت. سیلوا در این بازی اصلا دریبل نخورد، 10 دوئل از 14 نبردی که شرکت کرد را پیروز شد و 4 دفع توپ هم انجام داد. نمایش عارف غلامی، فرشاد فرجی و محمد دانشگر خیلی چنگی به دل نزد. فرجی دقت پاس بالای 92 درصد داشت و 7 دوئل از 10 نبردش هم پیروز شد، اما 2 اشتباه تاثیرگذار دفاعی در کارنامه اش ثبت کرد. دانشگر و غلامی هم در نبرد های هوایی پیروز بودند و عمده ضربات سر را زدند، اما نزدیک به 30 درصد از پاس های شان سالم به مقصد نرسید.

دفاع کناری؛ موثر در راست، پرحاشیه در چپ

بعد از علی نعمتی و رودی ژستد، برترین بازیکنان زمین دو دفاع راست تیم ها بودند. رامین رضاییان 2 مرتبه با پاس کلیدی موقعیت ساخت و 3 تکل پیروز زد. صالح حردانی هم در 25 دقیقه ای که بازی کرد تنها پاس گل استقلال را داد. حردانی یک دریبل پیروز هم داشت. وریا غفوری و دو دفاع چپ استقلال و پرسپولیس هم نمایش دور از انتظاری داشتند. غفوری از روی ضربه ایستگاهی یک شوت در چارچوب زد، اما موقعیتی نساخت و در بیش از نیمی از نبردهایش بازنده شد. سعید آقایی که به نظر می رسید برای تلف کردن وقت بیرون رفته بود، پرسپولیس را برای دقایقی 10 نفره کرد و استقلال از همان فرصت برای زدن گل تساوی استفاده کرد. جعفر سلمانی هم در این بازی اصلا دریبل پیروز نداشت و 3 خطا انجام داد.

هافبک میانی؛ کاملا معمولی

استقلال از روزبه چشمی و مهدی مهدی پور در خط هافبک بازی گرفت. چشمی دقت پاس بالایی داشت، اما در 6 نبرد بازنده دوئل بود. مهدی پور 2 پاس کلیدی داد. رضا اسدی با 13 نبرد پیروز و 8 عملکرد دفاعی، پنجمین بازیکن برتر زمین بود. میلاد سرلک هم 2 خطا کرد و فقط 2 عملکرد دفاعی داشت.

احسان پهلوان دریبل پیروزی نداشت، ولی تنها شوتش در چارچوب بود و یک مرتبه هم با پاس کلیدی موقعیت ساخت. وحید امیری 3 خطا گرفت، هر دو تکلش پیروز بود و در 13 دوئل از 20 نبردی که شرکت کرد پیروز شد. حسین زاده هم در یکی از ضعیف ترین نمایش های فصلش نمره 6.66 را از متریکا دریافت کرد.

مهاجم؛ تعویض طلایی

کوین یامگا، دومین گلزن برتر فصل، در این بازی کمترین لمس توپ را داشت. در این بازی فقط تمیروف بیشتر از یامگا شوت زد. فقط یکی از 6 شوت تمیروف و یکی هم از 4 شوت یامگا در چارچوب بود و هیچ کدام هم گل نشد. مهدی ترابی و ارسلان مطهری هم با نمرات 6.87 و 6.84 نمایش متوسطی داشتند. ترابی در این دربی اصلا شوت نزد. بیش از نیمی از پاس های مطهری هم به بازیکنان پرسپولیس رسید. فرهاد مجیدی در خط حمله یک تعویض طلایی هم داشت. ورود رودی ژستد که یکی از 9 لمس توپش گل شد.

فوتبال 360

منبع: فرارو
انتشار: 3 خرداد 1401 بروزرسانی: 3 خرداد 1401 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1995

به "نفر به نفر با بازیکنان دربی؛ نیمی درخشان، نیمی دور از انتظار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفر به نفر با بازیکنان دربی؛ نیمی درخشان، نیمی دور از انتظار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید