نوجوانان استعدادهای عظیم کشور در رشته تکواندو هستند

به گزارش مجله تور مالزی، به گزارش خبرنگاران، محمد پولادگر عصر پنج شنبه در مراسم افتتاحیه مسابقات قهرمانی تکواندو نوجوانان کشور در استادیوم 6 هزار نفری انقلاب با بیان اینکه تکواندو ایران طی سال های اخیر توانسته در عرصه های مختلف آسیایی و دنیای نتایج قابل قبولی را کسب کند، اضافه نمود: فرودین ماه امسال تیم ملی نوجوانان ایران در دوازدهمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان دنیا 2018، با کسب 7 طلا و 2 برنز بعد از هشت سال قهرمان دنیا شد.

نوجوانان استعدادهای عظیم کشور در رشته تکواندو هستند

رئیس فدراسیون تکواندو ادامه داد: حضور ورزشکاران در مسابقات قهرمانی نوجوانان نشان از این دارد که در رده های پایه استعداد خوبی داریم و باید با استفاده از این فرصت ها قهرمانی های بزرگ را نشانه برویم.

پودلاگر با بیان اینکه رشته تکواندو ظرفیت ها و استعدادهای خوبی در زمینه کسب عناوین قهرمانی دارد، اضافه کرد: تیم ملی تکواندوی ایران 100 درصد سهمیه تکواندوی ایران برای حضور در المپیک آرژانتین را کسب کرد.

وی یادآور شد: در رقابت های کسب سهمیه المپیک تکواندو جوانان، 17 و 18 فروردین ماه برگزار گردید و تیم ملی ایران که با 6 نماینده در این رقابت ها سه نماینده پسر و سه نماینده دختر شرکت نموده بود، موفق شد صد در صد سهمیه حضور در بازی های المپیک 2018 آرژانتین را مقتدرانه به دست آورد.

رئیس فدراسیون تکواندو با بیان اینکه صندلی تکواندوی ایران؛ قهرمانی دنیا است، گفت: ایران کشوری است که ظرفیت های بسیاری در رشته ورزشی تکواندو دارد.

پولادگر با اشاره به اینکه موفقیت های اخیر کسب گردیده نشان داده که صندلی تکواندوی کشور قهرمانی دنیا است، اضافه کرد: در واقع همه این ورزشکارانی که چندی پیش در مسابقات قهرمانی دنیا حضور داشتند و به المپیک راه یافتند؛ از همین ظرفیت ها و استعدادهای برتری بودند که امروز در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند.

رئیس فدراسیون تکواندو با اشاره به اینکه نوجوانان در واقع استعدادهای عظیم کشور در رشته تکواندو هستند؛ گفت: حضور 600 ورزشکار نوجوان در مسابقات قهرمانی تکواندو نوجوانان کشور نشان از اقتدار و تضمین آینده کشور در رشته تکواندو دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 35

به "نوجوانان استعدادهای عظیم کشور در رشته تکواندو هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوجوانان استعدادهای عظیم کشور در رشته تکواندو هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید