ورود کامیون به یک ساختمان مسکونی، فوت راننده

به گزارش مجله تور مالزی، خبرنگاران: سخنگوی سازمان آتش نشانی از ورود کامیونی با بار مصالح ساختمان به یک منزل مسکونی و فوت راننده کامیون اطلاع داد.

ورود کامیون به یک ساختمان مسکونی، فوت راننده

جهت دریافت خدمات محوطه سازی ویلا در زمین شیب دار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

جلال ملکی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرنگاران گفت: ساعت 3:47 بامداد برخورد شدید یک دستگاه کامیون با ساختمان مسکونی در انتهای خیابان شیخ بهایی به سامانه 125 اعلام شد و 2 ایستگاه در محل حادثه حاضر شدند.

وی ادامه داد: یک دستگاه کامیون کمپرسی که بار مصالح ساختمانی حمل می کرد به شدت با ساختمان 3 طبقه مسکونی برخورد کرد و با فروریختن دیوارها در قسمت همکف پارکینگ نهاده شد و تمام مصالحش نیز به طبقه اول ریخت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به اینکه 4 نفر در طبقه اول در حال استراحت بودند و دچار آسیب شدند، گفت: آتش نشانها در اولین اقدام هر 4 نفر را از منزل خارج نموده و به عوامل اورژانس تحویل دادند تا به مراکز درمانی منتقل شوند. 6 نفر دیگر نیز در طبقات بالاتر بودند که آتش نشانها جهت ایمنی بیشتر آنها را از ساختمان خارج کردند.

وی اضافه کرد: راننده در اتاق درهم پیچیده خودرو گرفتار بود که آتش نشانها با کوشش بسیار پیروز شدند وی را با تجهیزات مخصوص خود از خودرو خارج نموده و تحویل عوامل اورژانس دهند که در نهایت معین شد که بر اثر شدت جراحت جان خود را از دست داده است.

به گفته ملکی آتش نشانها تا این لحظه مشغول ایمن سازی ساختمان هستند چرا که به ستون های ساختمان آسیب وارد شده، بعد از این امر خودرو را از محل حادثه بیرون خواهند کشید. با توجه به اینکه این حادثه در ساعات میانی شب اتفاق افتاده و اثری از خط ترمز مشاهده نمی گردد یکی از احتمالات وقوع حادثه خواب آلودگی راننده یا عدم هوشیاری کامل وی است. ضمن اینکه ظاهرا سرعت خودرو نیز زیاد بوده است.

ملکی همچنین از وقوع حادثه دیگری اطلاع داد و گفت: 05:05 صبح امروز حادثه آتش سوزی در منزل مسکونی در فرحزاد خیابان آبشار به سامانه 125 اعلام شد. در انباری یک منزل یک طبقه که ضایعات مستعمل وجود داشت حریق رخ داد.

وی ادامه داد: 10 نفر در زیرزمین حضور داشتند که 5 نفر از آنها توانستند خارج شوند اما 5 نفر دیگر در حریق گرفتار بودند.

وی گفت: آتش نشانها پیروز شدند که هر 5 نفر را که دچار آسیب دیدگی های جزئی شده بودند خارج شده و به عوامل اورژانس تحویل دهند. این عملیات در ساعت 05:50 و با مصدومیت یکی از آتش نشانها به خاتمه رسید.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 827

به "ورود کامیون به یک ساختمان مسکونی، فوت راننده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود کامیون به یک ساختمان مسکونی، فوت راننده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید