تور دبی ارزان: پاسخ ایران به ادعای پوچ امارات درباره جزایر سه گانه ایران

به گزارش مجله تور مالزی، هیات جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل به ادعاهای بی اساس نماینده امارات متحده عربی علیه تمامیت ارضی کشورمان پاسخ داد.

تور دبی ارزان: پاسخ ایران به ادعای پوچ امارات درباره جزایر سه گانه ایران

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به گزارش خبرنگاران، متن پاسخ هیات جمهوری اسلامی ایران به اظهارات نماینده امارات بدین توضیح است: مایلم به ادعاهای بی اساس نماینده امارات متحده عربی علیه تمامیت ارضی کشورم در ارتباط با جزایر ایرانی ابو موسی، تنب کوچک و تنب بزرگ پاسخ دهم. جمهوری اسلامی ایران موضع ثابت و اصولی خود را تکرار می نماید که وجود چنین اختلافی بین ایران و امارات را به رسمیت نمی شناسد. این سه جزیره بخش جدایی ناپذیر خاک ایران بوده اند و هر گونه ادعای خلاف آن بطور قاطع رد می گردد.

با این وجود، و برای نشان دادن نهایت احترام خویش به اصل حسن همجواری، ایران همیشه آمادگی خود را برای گفتگوی دوجانبه با امارات با هدف از بین بردن هر گونه سوء تفاهمی که ممکن است از طرف امارات بر سر جزیره ابو موسی وجود داشته باشد، اعلام نموده است.

بعلاوه بایستی به نماینده امارات متحده عربی یادآوری گردد که عبارت صحیحخلیج فارس از 500 سال پیش از میلاد مسیح برای اشاره به پهنه آبی واقع در بین شبه جزیره عربستان و فلات ایران بکار برده می شده و این نام آن تا ابد همین خواهد ماند.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 18 مهر 1400 بروزرسانی: 18 مهر 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1770

به "تور دبی ارزان: پاسخ ایران به ادعای پوچ امارات درباره جزایر سه گانه ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی ارزان: پاسخ ایران به ادعای پوچ امارات درباره جزایر سه گانه ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید