کشورهایی که پناهندگان را نمی پذیرند باید بودجه کمتری از اروپا بگیرند

به گزارش مجله تور مالزی، نمایندگان آلمانی مجلس اروپا خواهان کاهش بودجه کشورهای اروپایی شدند که در پذیرش پناهندگان هماهنگ با اتحادیه اروپا عمل نمی نمایند.

کشورهایی که پناهندگان را نمی پذیرند باید بودجه کمتری از اروپا بگیرند

با ما سفر کنید و با تور چک از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای پراگ را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ، نمایندگان آلمانی مجلس اروپا می خواهند برای کشورهای عضو این اتحادیه که در پذیرش پناهندگان هماهنگ رفتار نمی نمایند پول های اروپایی را قطع نمایند.

اینگه گراسل، رئیس کمیسیون کنترل بودجه در مجلس اروپایی که از سیاستمداران حزب دموکرات مسیحی آلمان است در این باره به روزنامه دی ولت گفت: برای کشورهایی که به قوانین اروپایی پایبند نیستند یا کشورهایی که در پذیرش و ثبت نام پناهندگان اقدامات کافی را انجام نمی دهند باید پول های اروپایی متوقف گردد.

الکساندر گراف لامبسدورف، معاون مجلس اروپا از حزب لیبرال دموکرات آلمان نیز اظهارات مشابهی را ایراد نموده و گفت: دولت آلمان حالا باید در آنالیز برنامه ریزی شده بودجه اتحادیه اروپا در پاییز ترتیبی بدهد که کشورهای دریافت نماینده درآمد خالص از اروپا مانند لهستان و مجارستان در مسئله پناهندگان همبستگی بیشتری از خود نشان دهند و همچنین به ارزش های اروپایی احترام بگذارند. این دو کشور اروپایی تقسیم پناهندگان در اتحادیه اروپا را رد می نمایند.

دلیل این درخواست نمایندگان آلمانی مجلس آلمان این است که بر اساس آمارهای جدید کمسیون اتحادیه اروپا آلمان همچنین در سال 2015 بزرگترین پرداخت نماینده سود خالص به اتحادیه اروپا بود. بر این اساس آلمان سال گذشته 14.3 میلیارد یورو بیشتر به بودجه اتحادیه اروپا پول واریز کرد تا از این صندوق دریافتی داشته باشد.

دیگر واریز نمایندگان به بودجه اروپایی انگلیس (11.5 میلیارد یورو)، فرانسه (5.5 میلیارد یورو)، هلند (3.7میلیارد یورو) و ایتالیا (2.6 میلیارد یورو) بودند.

بزرگترین دریافت نمایندگان بودجه از اروپا در سال 2015 نیز لهستان با 9.5 میلیارد یورو، چک با 5.7 میلیارد یورو، یونان با 4.9 میلیارد و مجارستان با 4.6 میلیارد یورو بودند.

منبع: تسنیم
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 776

به "کشورهایی که پناهندگان را نمی پذیرند باید بودجه کمتری از اروپا بگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشورهایی که پناهندگان را نمی پذیرند باید بودجه کمتری از اروپا بگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید