یکی از بهترین تیم های جهان راداریم، موفقیت در المپیک از اهداف ماست

به گزارش مجله تور مالزی، سیدحسن طباطبایی در تبادل نظر با خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: شیوع ویروس کرونا شرایط خاصی را در کل دنیا به وجود آورده و زندگی مردم را تحت شعاع قرار داده که ورزش، کاراته و المپیک هم از این قاعده مستثنی نیستند. تیم ملی کاراته بعد از حضور موفقیت آمیز در مسابقات متعدد سال گذشته احتیاج به استراحت و ریکاوری داشت که شرایط کرونا و تعویق یکساله المپیک این فرصت را در اختیار فدراسیون و کادر فنی قرار داد.

یکی از بهترین تیم های جهان راداریم، موفقیت در المپیک از اهداف ماست

وی ادامه داد: بعد از آنکه شرایط کمی مساعد شد، تصمیم به آغاز اردوها گرفتیم که در مرحله نخست کاراته کاها با برنامه کادر فنی تمرینات خود را به صورت انفرادی آغاز نموده و مربیان هم نظارت داشتند و در ادامه پیروز شدیم یک اردوی متمرکز را با امکانات مناسب و رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی در مجموعه ورزشی آزادی برگزار کنیم که خدا را شکر تست کرونای همه نفرات پیش از آغاز اردو منفی بود. با تمریناتی که از کاراته کاها مشاهده شده و نظرات کادر فنی، ملی پوشان در شرایط خوب آمادگی جسمانی و فنی قرار دارند که با ادامه این فرایند بهتر هم خواهند شد.

طباطبایی با اشاره به برنامه های پیش روی فدراسیون گفت: با اطلاعاتی که از فدراسیون جهانی دریافت نموده ایم، تا این لحظه رقابتهای گزینشی المپیک در مراکش و فرانسه قطعی است. خبرهای منتشر شده از کمیته بین المللی المپیک و مقامات رسمی ژاپن هم که حکایت برگزاری المپیک دارد. بر همین اساس باید با جدیت و دقت نظر بیشتری برای بالا بردن آمادگی کاراته کاها برنامه ریزی کنیم.

رئیس فدراسیون در مورد آخرین شرایط بانوی المپیکی کاراته هم گفت: حمیده عباسعلی هفته گذشته تحت عمل جراحی نهاده شد. در تماسی که با دکتر امینی پزشک معالج و خود خانم عباسعلی داشتم، شرایط مطلوب و رضایت بخش توصیف شد. وی در حال طی کردن دوره نقاهت و برنامه های فیزیوتراپی است و به زودی به ایران باز خواهد گشت. بنا داشتیم بعد از اردوی مردان، اردوی بانوان را آغاز کنیم که شرایط فعلی مانع از آن شد. ان شاالله در اولین فرصت اردوی این تیم آغاز خواهد شد.

وی در مورد زمان تعطیلی اردو هم گفت: با توجه به موج سوم کرونا که شدت هم گرفته و در جلسه ای که با کادر فنی داشتیم تصمیم بر آن شد تا این اردو عصر پنجشنبه به انتها رسیده و به امید خدا بعد از پشت سر گذاشتن شرایط فعلی و تعطیلات پیش رو بتوانیم شرایطی را برای تشکیل اردوی دوباره تیم های مردان و بانوان کشور فراهم کنیم.

طباطبایی در انتها گفت: هدف مهم کاراته ایران پیروزیت در بازی های المپیک است و کسب مدال و افتخار در این رویداد مهم جهانی متعلق به جامعه کاراته ایران خواهد بود. انتظار داریم بزرگان کاراته در این راستا سخت و سخت ما را کمک دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 28 آذر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1276

به "یکی از بهترین تیم های جهان راداریم، موفقیت در المپیک از اهداف ماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یکی از بهترین تیم های جهان راداریم، موفقیت در المپیک از اهداف ماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید