64 پژوهشگر از سرای پژوهش کتابخانه ملی استفاده کردند

به گزارش مجله تور مالزی، به گزارش خبرنگاران؛ به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران؛ کتابخانه ملی ایران به منظور فراهم آوردن امکانات لازم برای استفاده محققان و پژوهشگران از منابع تخصصی، تا به امروز امکان استفاده، 64 محقق را در نیم سال نخست امسال از فضای سرای پژوهش این کتابخانه فراهم نموده است.

64 پژوهشگر از سرای پژوهش کتابخانه ملی استفاده کردند

براساس آمار ارائه شده از اداره کل اطلاع رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، از میان این 64 پژوهشگر، 7 نفر از محققان عضو هیات علمی، 37 پژوهشگر در مقطع دکتری تخصصی و 20 محقق در مقطع کارشناسی ارشد بودند.بعلاوه کاربری این فضا برای تکمیل رساله دکتری برای 26 پژوهشگر ، طرح پژوهشی برای 20 محقق و تدوین و تالیف کتاب 18 پژوهشگر آماده شد.

بنابراین گزارش؛ پژوهشگرانی که از اعضای هیات علمی دانشگاه ها، موسسات آموزشی و پژوهشی، دانشجویان دکتری که پروپوزال دکتری آنها تصویب شده است و یا قرارداد طرح پژوهشی با یک سازمان و یا نشر کتاب با یک ناشر دارند؛ می توانند از سرای پژوهش استفاده نمایند.

این گزارش می افزاید؛ پژوهشگران و محققانی که حداقل یکی از شرایط توضیح داده شده را دارند، می توانند با ارسال ایمیل به آدرس: [email protected] درخواست خود را ارسال نمایند و کارشناسان کتابخانه ملی بعد از آنالیز درخواست ها، تایید یا عدم تایید را با ارسال ایمیل به اطلاع متقاضیان می رسانند و در صورت دارا بودن شرایط پس از قرار گرفتن در نوبت، اتاق پژوهش به آنها اختصاص داده می گردد. بعلاوه پژوهشگران برای دریافت اطلاعات تکمیلی می توانند به صفحه سرای پژوهش در وب سایت کتابخانه ملی ایران به آدرس https://www.nlai.ir/research-topic مراجعه نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 30 مهر 1400 بروزرسانی: 30 مهر 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1783

به "64 پژوهشگر از سرای پژوهش کتابخانه ملی استفاده کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "64 پژوهشگر از سرای پژوهش کتابخانه ملی استفاده کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید