تور برزیل ارزان: 9 باید در سفر به مانائوس، برزیل

به گزارش مجله تور مالزی، جاذبه های مانائوس

شما می توانید مانائوس را در قلب جنگل های آمازون پیدا کنید، جایی که مانند یک موزاییک رنگارنگ از مردم محلی مهربان، صنایع دستی و خانه های جالب در برزیل قرار گرفته است. این محل مستقیما در جنگل آمریکای جنوبی واقع شده است و منظره ها و دیدنی های منحصر به فردی را برای هر گردشگری که شجاعت کشف اسرار شهر را دارد، ارائه می دهد. جاذبه ای مانائوس فراتر از هر آن چه فکر می کنید هستند. از جنگل های آمازون گرفته تا کاخ های باستانی و تاریخی، همگی ارزش سفر به این شهر را دارند. در ادامه خبرنگاران برایتان مکان های دیدنی این شهر را معرفی نموده است. با ما همراه باشید.

تور برزیل ارزان: 9 باید در سفر به مانائوس، برزیل

با تور برزیل ارزان از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

1- کاخ ریو نگرو | The Palácio Rio Negro

شما می توانید در خصوص سیاست های قرن 20 در کاخ ریو نگرو اطلاعات خوبی کشف کنید. این کاخ که در قرن 20 به وسیله والدمار شولز (Waldemar Scholz) ساخته شده است، محل سکونت دولت برای سالیان سال بوده است. در حال حاضر این کاخ به عنوان یک موزه و مرکزی فرهنگی فعالیت دارد که رویدادها و نمایشگاه های فرهنگی-هنری مانند وسایل آنتیک و عتیقه را به نمایش می گذارد.

این کاخ بعلاوه آثار هنرمندان محلی را نیز برای نمایش گذاشته است.

2- جایی که آمازون آغاز می گردد!

ده کیلومتر که از مانائوس با قایق دور شوید، به جایی می رسید که رودخانه ریو نگرو و ریو سولیموس به هم می رسند و رودخانه بزرگ آمازون پدیدار می گردد. در محل اتصال این دو رودخانه، که مردم محلی مانائوس به آن انکونترو داس آگواس می گویند، پدیده ای جالب رخ می دهد. آب اسیدی و سیاه رودخانه ریو نگرو به همراه آب قلیایی رودخانه سولیموس با هم ترکیب می شوند و یک منطقه جالب با رنگی خاص را به وجود می آورند. اگر در مانائوس به سر می برید، حتما باید از این جاذبه تماشا نمایید.

3- خرید در فروشگاه آدولفو لیسبوآ | Mercado Municipal Adolpho Lisboa

باورتان بگردد یا نه کل این ساختمان که در حال حاضر به عنوان فروشگاه استفاده می گردد، از اروپا در سال 1880 به اینجا آورده شده است. آدولفو لیسبوآ پر از میوه و سبزیجات محلی و گیاهان و دارویی است که شما را هیجان زده می نماید. بعلاوه اگر در پی هدیه های چرم اصل دست ساز هستید و می خواهید سوغاتی های خوبی بخرید، پس تماشا این مورد از جاذبه های مانائوس را از یاد نبرید.

4- عکاسی از نیلوفرهای آبی بزرگ | The Victoria Amazónica Water Lily

بزرگترین نیلوفرهای آبی دنیا متعلق به این منطقه و به نام ویکتوریا آمازونیکا (Victoria Amazónica) می باشند. آن ها را می توانید در نزدیکی جایی که رودخانه آمازون آغاز می گردد، پیدا کنید. این برگ های دایره ای بزرگ، به قدری بزرگ می شوند که قطرشان به 2.5 متر می رسد.

گل های سفید مایل به صورتی بی نظیری که روی این برگ ها پدیدار می شوند، واقعا که نفس گیر و حیرت انگیزند. پس بجنبید که عکس های فوق العاده ای در انتظارتان خواهد بود.

5- آبشارهای پرزیدنته فیگیردو | Presidente Figueiredo

تنها دو ساعت خارج از مانائوس می توانید جایی را پیدا کنید که به سرزمین آبشارها معروف است و برای عاشقان طبیعت جایی است که هرگز نباید از دست بدهند. شما برای رسیدن به این نقطه حیرت انگیز، ضروری است که حدود 1 ساعت از میان جنگل های بی نظیر این منطقه عبور کنید.

آبشارها به صورت های مختلفی مانند پلکانی دیده می شوند که حتی می توانید در آن ها شنا کنید. بعلاوه اگر به ماجراجویی علاقمندید، رفتینگ در این منطقه، فرصت بی نظیری برای این ورزش است که نباید از دستش بدهید.

6- تماشای معماری فرانسوی

شاید پیش خودتان سوال کنید که جاذبه های مانائوس چه ارتباطی به معماری فرانسوی دارند. برای پاسخ به این سوال باید ساختمانی را به شما معرفی کنیم که در قرن 19 ساخته شده است: سالن نمایش آمازوناس (Teatro Amazonas).

از قرن 19 تا کنون، مردم محلی کوشش نموده اند که این ساختمان با معماری زیبای فرانسوی را همانطور که هست، حفظ نمایند. شما می توانید از تورهایی که در این مکان ترتیب داده شده بهره ببرید و در سالن اپرای آن فرهنگ و زندگی مردم در سال های 1800 را مرور کنید.

7- رازهای ناگفته آمازون

موزه آمازون به نام Museu da Amazonia به شما فرصت این را می دهد که در خصوص جنگل آمازون اطلاعات خوبی نظیر جوامع محلی، گونه های گیاهی و جانوری و بسیاری دیگر کسب نمایید. با رفتن به بالای برج این مورد از جاذبه های مانائوس می توانید یک چشم انداز بسیار خوبی از جنگل های آمازون داشته باشید.

تورهایی که برای تماشا این باغ موزه تعبیه شده است، حدود 3 ساعت به طول می انجامد.

نکته قابل توجه: برخی از تورها به گونه ای تعریف شده اند که شما را ساعت 4 صبح سوار می نمایند. این به معنی این است که با اینکه خواب تان کمی جابجا می گردد اما هدیه ای ارزشمند خواهید گرفت و آن هم تماشا طلوع آفتاب در چشم انداز مجذوب کننده جنگل های آمازون است.

8- امتحان غذاهای محلی

غذاهای محلی جزو جاذبه های مانائوس هستند. مغازه های کنار خیابان، دستفروش هایی که غذاهای متنوع خیابانی می فروشند و … همه آن هایی هستند که باید در مانائوس تجربه کنید. آب میوه نارگیل، میوه های تازه، گوشت های باربکیو شده، غذاهای سنتی و هرچیزی که فکرش را بکنید در اینجا وجود دارند که از بایدهای سفر به این شهر هستند.

9- گذراندن یک شب در جنگل

سفر شما به این شهر حتما باید با تجربه ای به انتها برسد که هرگز فراموشش نکنید. این تجربه گذراندن یک شب در یکی از هتل های بی شماری است که برای گردشگران در دل جنگل های آمازون قرار گرفته است.

جایی میان جنگل های بارانی که خالی از هر گونه نشانی از مردم است، جایی در دل طبیعت!

بیشتر این هتل ها تنها به وسیله قایق در دسترس اند و کاملا سازگار با طبیعت هستند زیرا از چوب های محلی ساخته شده اند. معمولا در این هتل تنها چیزی که شما را از طبیعت جدا می نماید، پشه بند هایی می باشد که در پنجره نصب شده است. خاطرتان از بابت عکس جمع باشد زیرا برترین عکس ها را در اقامت در این هتل ها خواهید گرفت.

منبع: theculturetrip.com

منبع: الی گشت
انتشار: 22 اسفند 1400 بروزرسانی: 22 اسفند 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1938

به "تور برزیل ارزان: 9 باید در سفر به مانائوس، برزیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور برزیل ارزان: 9 باید در سفر به مانائوس، برزیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید