9 رسم عجیب در جهان که شما را شوکه می نماید!

به گزارش مجله تور مالزی، تابه حال برای همگی ما پیش آمده که با آیین، آداب و رسومی روبرو شویم که ما را به حیرت وا می دارد.

9 رسم عجیب در جهان که شما را شوکه می نماید!

مثلا وقتی که به مصر سفر کنید برایمان جالب است که بدانیم این افراد رسم دارند که دوستان عروس، عروس را قبل از مراسم نیشگون می گیرند زیرا معتقدند این کار باعث خوشبختی او خواهد شد. رسم های عجیب جهان را در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا بخوانید.

رسم های عجیب جهان

در ادامه به آنالیز 9 رسم عجیب در جهان می پردازیم که شما را شوکه خواهند کرد.

پرکردن دندان قبل از عروسی در اندونزی

در جزایر بالی اندونزی پیش از مراسم عروسی یکی از دندان های عروس و یکی از دندان های داماد پر می گردد تا نیروهای شیطانی و خصوصیت های اهریمنی مانند خشم، شهوت، عصبانیت، طمع و حسادت از جسم عروس و داماد خارج گردد.

خوشامدگویی به افراد با تف کردن در ماسائو

درحالی که تف کردن در بسیاری از فرهنگ ها یک رفتار کاملا بی ادبانه است، اما در فرهنگ کشور ماسائو از این کار برای خوشامدگویی و احترام استفاده می نمایند. به طوری که وقتی با هم روبرو می شوند، قبل ازدست دادن روی دستشان تف می نمایند و این کار را برای بچه ها تازه متولدشده و حتی تازه عروس ها نیز انجام می دهند تا برایشان خوش شانسی به همراه داشته باشند.

دارچین ریختن روی فرد مجرد در دانمارک

این رسم بسیار قدیمی است و از قرن 16 تابه حال در دانمارک ادامه دارد و اگر فردی در روز تولدش هنوز هم مجرد بود، دوستانش روی او دارچین می پاشند و معمولا این کار را برای افرادی که تاجر هستند، بیشتر انجام می دهند.

گزیده شدن با نیش مورچه در برزیل

در برزیل زمانی که پسران به سن خاصی می رسند، باید دستکش هایی بپوشند که در آن پر از مورچه است و این سنت بسیار چالش برانگیز است زیرا نیش مورچه یکی از دردناک ترین نیش ها بین حشرات است.

پوشیدن کلاه های بامزه به وسیله افراد مجرد در فرانسه

در فرانسه در 25 نوامبر، جشنی برگزار می گردد که در آن دختران مجرد دعوت می شوند و در این جشن دختران مجردی که به سن 25 سال رسیده اند، کلاه های زرد و سبز با شکل های عجیب و غریب می پوشند و این کار باعث می گردد که افراد از مجرد بودن خود خجالت بکشند و بتوانند زندگی را در آغوش بگیرند.

گریه کردن قبل از مراسم عروسی در چین

در حالی که در بسیاری از کشورها افراد در روز عروسی بسیار شاد هستند و می خندند، اما در چین اینگونه نیست و عروس باید از یک ماه قبل از عروسی گریه کند و بعد از چند روز گریه کردن می تواند به نزد خانواده خود برود و در کنار آن ها ابراز شادی خود کند.

استفاده نکردن از دست چپ در شرق میانه

در کشورهای شرق میانه، دست دادن و غذا خوردن با دست چپ کاری غیر بهداشتی است و این افراد اعتقاد دارند که افراد در دستشویی برای تمیز کردن خود از دست چپ استفاده می نمایند، پس حتما دست چپ آن ها تمیز نیست و نباید برای غذا خوردن یا دست دادن به دوست از آن استفاده کرد.

دور کردن شیطان از نوزادان در اسپانیا

یکی از رسم های عجیب جهان دور کردن شیاطین از نوزاد است. ساکنان منطقه ها شمالی در اسپانیا مراسمی به نام ال کولاخو (El Colacho) دارند که در آن نوزادان را در پارچه ای پیچانده و در خیابان کنارهم می خوابانند سپس مردانی که لباس عجیبی پوشیده و خود را به شکل شیطان در آورده اند از روی نوزادان می پرند تا شیطان را از آن ها دور سازند.

وجود نداشتن هیچ گونه دستمال توالتی در هند

بسیاری از مسافران هند بسیار تعجب می نمایند که چرا هیچ دستمال توالتی در دستشویی های این کشور وجود ندارد. در حقیقت هندی ها به جای دستمال، یک ظرف کوچک آب کنار توالت قرار می دهند تا خودشان را با آن بشویند و از نظر هندی ها استفاده از دستمال توالت اصراف است و پاک نمایندگی خوبی ندارد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب این غذاها را شب نخورید! را بخوانید.منبع: پیام دلتا
انتشار: 26 بهمن 1401 بروزرسانی: 26 بهمن 1401 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 2163

به "9 رسم عجیب در جهان که شما را شوکه می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 رسم عجیب در جهان که شما را شوکه می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید