آیا انیمیشن در جستجوی نمو قسمت سومی هم خواهد داشت؟

به گزارش مجله تور مالزی، انیمیشن در جستجوی نمو (Finding Nemo) تا امروز به عنوان یک کلاسیک محبوب پیکسار برای مخاطبان به جای مانده است. این انیمیشن محصول سال 2003 داستان مارلین (با صدای آلبرت بروکس) دلقک ماهی عصبی را روایت می کند که پس از ربوده شدن و گم شدن پسرش نمو (با صدای الکساندر گولد) با یک جراح ماهی آبی فراموشکار به نام دوری (با صدای الن دی جنرس) به جستجوی جسورانه و ماجراجویانه پسرش می پردازد که سر از آکواریوم مطب دندانپزشکی در سیدنی استرالیا در آورده است.

آیا انیمیشن در جستجوی نمو قسمت سومی هم خواهد داشت؟

در جستجوی نمو با کسب بیش از 900 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی، تحسین بی انتها منتقدان و بردن اولین اسکار بهترین انیمیشن یک پیروزیت بزرگ برای کمپانی پیکسار بود. بزرگ ترها و بچه ها به یک اندازه عاشق شخصیت های دوست داشتنی، دیالوگ ها بی انتها قابل نقل و مضامین صمیمانه و عمیقا عاطفی آن در مورد خانواده، اعتماد، و فرایند غم و اندوه شدند.

با چنین پیروزیت عظیمی، ساخته شدن یک دنباله تقریبا اجتناب ناپذیر بود، اگرچه نه آنطور که همه انتظار داشتند. در جستجوی دوری (Finding Dory) که در سال 2016 اکران شد، موجود خنده دار و فراموشکار فیلم قبلی، دوری را دنبال می کرد که برای یافتن والدین گمشده اش (با صداپیشگی دایان کیتون و یوجین لوی) وارد ماجراجویی می شود. او وارد یک مرکز تحقیقات دریایی در کالیفرنیا می شود و نجات او بر عهده مارلین و نمو است. اگرچه در جستجوی دوری به اندازه نسخه قبلی خود تحسین برانگیز نبود، اما همچنان پیروز شد بازخوردهای مثبتی دریافت کند و بیش از 1 میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی به دست آورد.

با توجه به پیروزیت هر دو فیلم، به نظر می رسد که ساخته شدن قسمت سوم برای این داستان مجذوب کننده طبیعی باشد و آن را در کنار فیلم های دیگر پیکسار مانند داستان اسباب بازی (Toy Story) و ماشین ها (Cars) به عنوان فرنچایزهای با بیش از دو قسمت قرار دهد. با این حال، هنوز اسمی از فیلم سوم به میان نیامده است. نزدیک ترین چیزی که به آن رسیده ایم یک فیلم کوتاه سه دقیقه ای با عنوان (Dory Finding) است که برای مجموعه پاپ کورن پیکسار (Pixar Popcorn) شبکه دیزنی پلاس ساخته شده است. بنابراین، چقدر احتمال دارد که شاهد قسمت سوم باشیم؟

کارگردان اندرو استنتون، احتمال ساخته شدن در جستجوی نمو 3 را رد نمی کند

در زمان نگارش این مقاله، خبری از ساخته شدن فیلم دیگری از مجموعه در جستجوی نمو نیست. با این حال، از اندرو استنتون، نویسنده و کارگردان در جستجوی دوری در ژوئن 2016 در مصاحبه ای با اینترتینمنت ویکلی در مورد این احتمال سؤال شد.

از لحاظ تاریخی، پیکسار برای ساخت دنباله های عجله ای شناخته نشده است. این موضوع نه تنها در فاصله 13 ساله بین در جستجوی نمو و در جستجوی دوری بلکه در سال 2010 داستان اسباب بازی 3 که 11 سال پس از داستان اسباب بازی 2 در سال 1999 منتشر شد، مشهود است. در مورد فیلم شگفت انگیزان (The Incredibles) در سال 2004، این شکاف حتی شدیدتر بود. دنباله آن در سال 2018، با نام شگفت انگیزان 2، 14 سال پس از نسخه قبلی خود منتشر شد. استنتون خاطرنشان کرد:

کارگردان خلاق پیکسار ادامه داد که او هرگز به فیلم سوم در جستجوی نمو نه نمی گوید، اما در آخر به این شکل مطرح نمود:

منبع: looper

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 تیر 1401 بروزرسانی: 11 تیر 1401 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 2032

به "آیا انیمیشن در جستجوی نمو قسمت سومی هم خواهد داشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا انیمیشن در جستجوی نمو قسمت سومی هم خواهد داشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید