ارسال فوری مواد غذایی و آب آشامیدنی برای سیل زدگان کرمان، جبران خسارت لوازم خانگی و منازل با مشارکت بنیاد مستضعفان

به گزارش مجله تور مالزی، در پی تماس تلفنی وزیر کشور و استاندار کرمان با فتاح، بنیاد مستضعفان بسته های غذایی و آب آشامیدنی را به منطقه ها سیل زده جنوب استان کرمان اعزام می نماید؛ بعلاوه مقرر شد بعد از شناسایی مقدار دقیق خسارت ، بنیاد در جبران خسارت مشارکت کند.

ارسال فوری مواد غذایی و آب آشامیدنی برای سیل زدگان کرمان، جبران خسارت لوازم خانگی و منازل با مشارکت بنیاد مستضعفان

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، صبح امروز و در پی تماس تلفنی وزیر کشور و استاندار کرمان با سید پرویز فتاح، بنیاد مستضعفان ارسال بسته های غذایی و تامین آب آشامیدنی مردم منطقه ها سیل زده جنوب کرمان از جمله زهکلوت، رودبار وسایر شهرستان های درگیر سیل این استان را در دستور کار قرار داد.

بعلاوه مقرر شد با توجه به خسارت های وارد شده به مردم این منطقه ها، پس از شناسایی دقیق اندازه خسارت ها، بنیاد مستضعفان در جبران خسارت سیل به لوازم خانگی و منازل آسیب دیده در جنوب این استان مشارکت داشته باشد.

پیش از این نیز بنیاد مستضعفان طی چند مرحله، 127 میلیارد تومان را برای جبران خسارت سیل جنوب کشور به استان های فارس، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان و بعلاوه جبران تمام خسارت سیل به مددجویان کمیته امداد در این منطقه ها تخصیص داده بود و تامین رایگان تمام سیمان مورد احتیاج برای بازسازی این منطقه ها را عهده دار شده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 اسفند 1400 بروزرسانی: 16 اسفند 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1932

به "ارسال فوری مواد غذایی و آب آشامیدنی برای سیل زدگان کرمان، جبران خسارت لوازم خانگی و منازل با مشارکت بنیاد مستضعفان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال فوری مواد غذایی و آب آشامیدنی برای سیل زدگان کرمان، جبران خسارت لوازم خانگی و منازل با مشارکت بنیاد مستضعفان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید