افزایش تبادل ویروس کرونا پس از سفر و تعطیلات

به گزارش مجله تور مالزی، خبرگزاری خبرنگاران- متخصص طب اورژانس و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: پس از هر تعطیلات شاهد افزایش بار مراجعات به بیمارستان ها و افزایش تبادل بین فردی ویروس هستیم.

افزایش تبادل ویروس کرونا پس از سفر و تعطیلات

برای سفر با تور پوکت تابستانی همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، دکتر مهشیدفر با اشاره به بی توجهی بعضی افراد به هشدار ها درخصوص تاثیر سفر رفتن در این شرایط کرونایی در بیشتر نقاط کشور اضافه نمود: هر بار تعطیلاتی بوده است ما شاهد ابتلا و مراجعات بیشتر بیماران به بیمارستان ها هستیم.

وی ادامه داد: جابه جا شدن و سفر رفتن، تبادل بین فردی ویروس را تشدید می نماید، درحال حاضر در اوج بیماری در مقایسه با ماه های قبل هستیم و کارکنان درمان و تجهیزات درمانی فرسوده شده اند.

دانشیار دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به جدی نگرفتن هشدار ها از سوی عده ای از هموطنان گفت: کسانی که سفر در این شرایط می فرایند فکر می نمایند درگیر کرونا نمی شوند درحالی که شاید آن ها در شهر محل سکونت خود مقاومت بیشتری به سوش (نوع) ویروس کرونا داشته باشند، اما در شهر دیگری این مقاومت در آن ها دیده نشود.

مهشید فر ادامه داد: در حال حاضر در کنار پشتیبانی کارکنان درمان نیازمند مشارکت مردم هستیم تا بتوانیم از مرگ هموطنان مان جلوگیری کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، متخصص طب اورژانس بیمارستان رسول اکرم (ص) گفت: این ویروس فعلا درمان ندارد و به این زودی رفع نخواهد شد آن هایی که می گویند به شهر خود و یا ویلای خود می رویم در بین راه در تماس با سرویس های بهداشتی، توقف احتمالی برای خرید و یا تغذیه و بنزین زدن می توانند وارد این چرخه تبادل ویروس شوند و اکنون وقتی است که مردم باید همت نمایند در کنار نیرو های سلامت باشند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1218

به "افزایش تبادل ویروس کرونا پس از سفر و تعطیلات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش تبادل ویروس کرونا پس از سفر و تعطیلات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید