بخشش اجاره دو ماه اماکن ورزشی واگذار شده به بخش خصوصی

به گزارش مجله تور مالزی، وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به تعطیلی اماکن و فضاهای ورزشی و برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، اجاره بهای اماکن واگذار شده به بخش خصوصی در ماههای اسفند و فروردین به طول کامل بخشیده شد.

بخشش اجاره دو ماه اماکن ورزشی واگذار شده به بخش خصوصی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دویست و سی و نهمین نشست شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان به ریاست مسعود سلطانی فر تشکیل شد.

وزیر ورزش و جوانان با تقدیر از فعالیتهای موثر و هماهنگ ادارات کل استانی و ستاد عالی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا وزارتخانه با مجموعه ستادهای مدیریت بحران و وزارت بهداشت گفت : با پیشنهاد وزارت ورزش و جوانان و تصویب هیات وزیران، با توجه به تعطیلی اماکن و فضاهای ورزشی و برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، اجاره بهای اماکن واگذار شده به بخش خصوصی در ماه های اسفند و فروردین به طول کامل بخشیده شد.

سلطانی فر افزود: از بخش خصوصی در ورزش کشور حمایت می کنیم و ادامه بخشودگی در موضوع اجاره بهای چهار هزار اماکن ورزشی متعلق به وزارت ورزش بستگی به شرایط کنترل بیماری کرونا در روزهای آینده دارد.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان گفت: تا امروز (شنبه) حدود 6 هزار میلیارد تومان به دو بخش ورزش و جوانان کشور خسارت ناشی از شیوع بیماری کرونا وارد شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 927

به "بخشش اجاره دو ماه اماکن ورزشی واگذار شده به بخش خصوصی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخشش اجاره دو ماه اماکن ورزشی واگذار شده به بخش خصوصی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید