تخریب 25 مورد ساخت و ساز غیرمجاز

به گزارش مجله تور مالزی، در راستای فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در صیانت از حریم و جلوگیری از گسترش بی رویه شهر تهران ، 25 مورد ساخت و ساز غیر مجاز در دو ماه گذشته در حریم منطقه واقع در ده سرخه حصار تخریب و آزاد سازی شد.

تخریب 25 مورد ساخت و ساز غیرمجاز

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13، مرتضی رحمان زاده، شهردار منطقه با اشاره به تخریب 25 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در دو ماه گذشته در حریم منطقه گفت : این میزان تخریب و آزاد سازی اراضی کشاورزی با هدف حفظ و صیانت از حریم شهر تهران و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز اجرا شده است.

به گفته او این میزان تخریب در محدوده ناحیه 4 شهرداری منطقه 13اجرا شده است و طی آن 10 هزار متر مربع از اراضی کشاورزی تغییر کاربری یافته آزادسازی و به حالت اولیه بازگردانده شد.

شهردار منطقه با اشاره به رویکرد مدیریت شهری منطقه در برخورد قانونی با هر گونه ساخت و ساز غیز مجاز ادامه داد : ضمن نظارت دقیق بر فعالیت ها در حریم و پیگیری گزارش تخلفات ، صیانت از حریم و رعایت ضوابط و قوانین به صورت مستمر پیگیری و پایش می گردد.

شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز، مراتب را به سامانه 137 اطلاع داده و مجموعه شهرداری را در جلوگیری و برخورد با هرگونه تخلف کمک نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 22 آذر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1263

به "تخریب 25 مورد ساخت و ساز غیرمجاز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخریب 25 مورد ساخت و ساز غیرمجاز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید