خبرنگاران آخرین آمار مرتبط با بیماری کرونا در استان سمنان اعلام شد

به گزارش مجله تور مالزی، سمنان- خبرنگاران- 152 مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان از ظهر پنجشنبه تا ظهر امروز آدینه شناسایی شد و مجموع آمار بیماران کووید 19 در این استان از ابتدا تا به امروز به 19 هزار و 19 نفر رسید.

خبرنگاران آخرین آمار مرتبط با بیماری کرونا در استان سمنان اعلام شد

به گزارش خبرنگاران، کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان شامگاه آدینه با ارائه آخرین آمار شیوع این ویروس در استان اعلام نمود: ویروس کرونا با احتساب سه فوتی در 24 ساعت گذشته، از ظهر پنجشنبه تا ظهر آدینه (سیزدهم تا چهاردهم آذر)، از زمان شیوع تا به امروز منجر به فوت 785 بیمار در استان سمنان شد.

بنا بر این گزارش، 312 نفر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا اکنون در بیمارستان های استان سمنان بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان نیز گفت: در 24 ساعت گذشته (از سیزدهم تا چهاردهم آذر) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 14 بیمار مثبت جدید مبتلا به کرونا در شهرستان های تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند و بدین ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تا به امروز به سه هزار و 925 نفر رسیده است.

نوید دانایی اعلام کرد: 10 هزار و 78 بیمار مبتلا به کرونا از ابتدای شیوع تا به امروز در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به صورت سرپایی شناسایی شدند.

وی گفت: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تا به امروز 14 هزار و سه مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان توضیح داد: موارد بهبودی و ترخیص بیماران کووید 19 در مناطق تحت پوشش این دانشگاه به سه هزار و 221 نفر رسید و متأسفانه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تا به امروز 574 نفر در مراکز تحت پوشش این دانشگاه به دلیل ابتلا به کرونا فوت شدند.

شهرستان های سمنان، مهدیشهر، سرخه، دامغان، گرمسار و آرادان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان هستند.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا به امروز یک میلیون و 16 هزار و 835 بیمار قطعی مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شده و با فوت 347 بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در 24 ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به 49 هزار و695 نفر رسید.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، سیما سادات لاری روز آدینه با اعلام آخرین آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا در ایران اضافه نمود: در 24 ساعت گذشته تا ظهر امروز (14آذر 1399) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 13 هزار و 341 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شد که از این تعداد 1996 نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید 19 در کشور به یک میلیون و 16هزار و 835 نفر رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1313

به "خبرنگاران آخرین آمار مرتبط با بیماری کرونا در استان سمنان اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آخرین آمار مرتبط با بیماری کرونا در استان سمنان اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید