تور برزیل: رئیس جمهور واکسن نزده برزیل در نشست مجمع عمومی سازمان ملل حضور پیدا می نماید

به گزارش مجله تور مالزی، خبرگزاری خبرنگاران- ژایر بولسونارو، رئیس جمهور برزیل با وجود عدم واکسینه شدن در برابر بیماری کووید، از حضورش در نشستهای مجمع عمومی سازمان ملل طی روزهای آینده در نیویورک اطلاع داد.

تور برزیل: رئیس جمهور واکسن نزده برزیل در نشست مجمع عمومی سازمان ملل حضور پیدا می نماید

با تور برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، ژایر بولسونارو، رئیس جمهور برزیل در صحبتهایی که در یک رسانه اجتماعی ایراد کرد، گفت: هفته آینده من در نشست مجمع عمومی سازمان ملل خواهم بود و در روز سه شنبه در آنجا سخنرانی افتتاحیه ایراد خواهم کرد.

بولسونارو در ادامه این اظهاراتش گفت: این یک سخنرانی آرام، بسیار واقعگرا و متمرکز بر مسائل مورد توجه ما خواهد بود. او بیان نمود که به بحث در مورد رویکرد برزیل در قبال همه گیری کروناویروس، کشاورزی، تجارت و انرژی کشورش خواهد پرداخت.

روز چهارشنبه دفتر شهردار نیویورک در نامه ای به مجمع عمومی سازمان ملل به طرح چند خط مشی پرداخت که شامل این است که نمایندگان برای حضور در تالار مناظره مجمع عمومی باید مدرک انجام واکسیناسیون ارائه دهند؛ اقدامی که پرسشهایی درخصوص شرکت حضوری بولسونارو در این مجمع مطرح ساخت.

در این نامه که به امضای کمیسیونر سلامت شهر نیویورک رسیده اسم شده که تالار مناظره سازمان ملل به اسم یک مرکز کنوانسیون دسته بندی شده به این معنی که همه شرکت نمایندگان در آن باید همانند دیگر مردمی که در دیگر فعالیتهای مربوط به فضاهای سربسته این شهر شرکت می نمایند، واکسینه شده باشند.

ساعاتی بعد آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل گفت نمی تواند این الزام را به سران دولتها تحمیل کند.

بولسونارو که سال گذشته میلادی مبتلا به ویروس کرونا شد گفته است آخرین برزیلی خواهد بود که واکسینه می گردد.

برزیل که جمعیتی 213 میلیون نفری دارد، در رده چهارم مقدار تزریق دوزهای واکسن در دنیا طبق داده های پایگاه Our World in Data محسوب می گردد.

اما رئیس جمهور این کشور تا به امروز از تزریق واکسن کرونا خودداری و اسم نموده هم اکنون در برابر بیماری ایمن است زیرا مقدار آنتی بادی در بدنش بالا است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 شهریور 1400 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1749

به "تور برزیل: رئیس جمهور واکسن نزده برزیل در نشست مجمع عمومی سازمان ملل حضور پیدا می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور برزیل: رئیس جمهور واکسن نزده برزیل در نشست مجمع عمومی سازمان ملل حضور پیدا می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید