عراق، افزایش شمار شهدای انفجار دیالی؛ حشد شعبی قاتلان فرمانده ارشد پلیس را مجازات کرد

به گزارش مجله تور مالزی، یک مقام ارشد نیروهای حشد شعبی عراق از افزایش شمار شهدای انفجار تروریستی در شمال دیالی عراق اطلاع داد.

عراق، افزایش شمار شهدای انفجار دیالی؛ حشد شعبی قاتلان فرمانده ارشد پلیس را مجازات کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، به نقل از پایگاه خبری المعلومه، احمد التمیمی از فرماندهان ارشد نیروهای مردمی عراق (حشد شعبی) اطلاع داد که شمار شهدای انفجار بابلان واقع در شمال شرق دیالی عراق به پنج نفر افزایش پیدا نموده است.

وی در مصاحبه با المعلومه گفت: درپی انفجار یک بمب در منطقه بابلان در نزدیکی منطقه المقدادیه (45 کیلومتری شمال شرق بعقوبه) یک شهفرایند دیگر هم از میان مجروحان به شمار شهدای این بمبگذاری افزوده شده است.البته شرایط یک مجروح دیگر هم وخیم گزارش است.

التمیمی گفت: انفجار بمب میان گردانهای حشد شعبی در حالی صورت گرفته که به تازگی پیروزیت های جدیدی در پاکسازی مناطقی از دیالی صورت گرفته بود. خون شهدای حشد شعبی فدای امنیت و ثبات عراق است. بمبگذاری های صورت گرفته توسط داعش نشان می دهد که این گروهک تروریستی به دنبال توقف فرایند بازگشت غیرنظامیان عراقی به منازلشان است.

خبر دیگر اینکه حشد شعبی از به هلاکت رساندن اعضای گروه تروریستی اطلاع داد که فرمانده لشکر چهارم پلیس فدرال را ترور نموده بودند.

این گروه تروریستی در شمال شرق شهر سامرا متلاشی شده است، این گروه تروریستی پیشتر طی یک عملیات ترور علی اللامی از فرماندهان نیروهای پلیس عراق را به شهادت رسانده بود.

براساس گزارش منابع خبری نیروهای مردمی عراق (حشد شعبی) لشکر 313 حشد شعبی پیروز شده با اجرای یک عملیات پاکسازی در شمال شرق سامرا این گروه تروریستی را متلاشی نمایند.

در ادامه این گزارش آمده است که اجساد تروریست های به هلاکت رسیده برای تشخیص هویت به مسئولان پزشکی قانونی آن ناحیه سپرده شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1077

به "عراق، افزایش شمار شهدای انفجار دیالی؛ حشد شعبی قاتلان فرمانده ارشد پلیس را مجازات کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عراق، افزایش شمار شهدای انفجار دیالی؛ حشد شعبی قاتلان فرمانده ارشد پلیس را مجازات کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید