هتل دوریکا عباس آباد رامسر؛ اقامت در مرز بین خشکی و آب، عکس

به گزارش مجله تور مالزی، این هتل ساحلی تنها 10 متر با دریا فاصله دارد و مهمانان را به دیدن زیبایی و تجربه آرامش دریا می برد. این هتل 3 ستاره در سال 97 به ظرفیت های اقامتی این منطقه اضافه شده و بیش تر به خاطر نو بودن ساختمان و امکاناتش و همچنین فاصله نزدیکش از دریا مورد استقبال مهمانان قرار گرفته است.

هتل دوریکا عباس آباد رامسر؛ اقامت در مرز بین خشکی و آب، عکس

امکانات و خدمات عمومی هتل

اگر از هتل دوریکا (Dorika Hotel) به سمت شرق بروید به نمک آبرود و جاده کلاردشت و از سمت غرب به رامسر و جنگل های دو هزار و سه هزار می رسید، البته با 5 دقیقه رانندگی می توانید به مراکز تجاری و جنگل عباس آباد دسترسی داشته باشید. اگر خودرو نداشته باشید، تاکسی سرویس شبانه روزی هتل دسترسی به نقاط مختلف را برایتان میسر می سازند.

از موقعیت مکانی هتل که بگذریم، این هتل از لحاظ تمیزی و نظافت شرایط خوبی دارد و پرسنل آن نیز با خوش رویی تمام از مهمانان میزبانی می نمایند. واحدهای این هتل فاقد اینترنت هستند و فقط در لابی هتل می توانید به اینترنت رایگان دسترسی داشته باشید. هتل دوریکا طبقه همکفش را به پارکینگ اختصاص داده و ظرفیت پارک 60 خودرو را دارد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل

در مجموع 38 واحد اقامتی در 5 طبقه هتل آپارتمان دوریکا پراکنده شده اند که در قالب اتاق و سوئیت ارائه می شوند. بعضی از این اتاق ها و سوئیت ها به دریا دید دارند و بعضی به جنگل یا هر 2 و یا هیچ ویویی ندارند و باید هنگام رزرو اتاق ها به این موضوع دقت کرد.

مهمانان می توانند بر حسب سلیقه و تعداد همراهانی که با آن ها به سفر آمده اند از اتاق های 2 تخته تا سوئیت های 3 خوابه 6 نفره را رزرو نمایند. همه واحدها بالکن ندارند ولی از طراحی جذاب و دکوراسیون زیبایی برخوردارند. به طوری که نبود بالکن باعث دلگیری آن ها نمی گردد.

ذوق و سلیقه خاصی در دکور اتاق ها به کار رفته و به خاطر هارمونی رنگ ها، فضای یک خانه پرآرامش را برایتان تداعی می نمایند. می توانید روی کاناپه های اتاقتان بنشینید و تلویزیون تماشا کنید و در عین حال نگاهی به منظره دریا بیاندازید. این واحدها آشپزخانه های مجهزی دارند و کمد، یخچال، حوله، چای ساز و سشوار در آن ها گنجانده شده است. در ضمنً سیستم سرمایشی هتل به صورت مرکزی است و فقط بعضی از واحدها دارای سرویس ایرانی هستند.

امکانات رستوران

رستوران هتل آپارتمان دوریکا عباس آباد در ساحل هتل واقع شده و با اینکه کیفیت غذاهایش بسیار خوب است اما منوی آن تنوع خیلی کمی دارد، به طوری که نهایتا 4-5 نوع غذا در آن پیدا می گردد. ساعت سرو ناهار رستوران از ساعت 11 تا 2:30 ظهر بوده و برای صرف شام می توانید از ساعت 7 تا 9:30 به آن جا سربزنید. با اینکه رستوران شب ها زود تعطیل می گردد ولی به خاطر فضا، چشم انداز دریا و دکوراسیون زیبایش ساعات خوبی را آنجا سپری خواهید کرد.

کافی شاپ هتل تا نیمه شب خدمات دهی دارد و مشرف به دریاست. سالن صبحانه خوری هتل نیز در طبقه همکف آن واقع شده و صبحانه هایی با تنوع کم سرو می نماید.

امکانات و خدمات دیگر هتل

در مورد اقامت بچه ها در هتل آپارتمان دوریکا باید گفت که این هتل بچه ها بالای 6 سال را نفر حساب می نماید. محوطه هتل با معماری زیبایش و ترکیبی که با فضای سبز و باغچه هایش به وجود آورده مکان خوبی برای قدم زدن و تازه کردن نفس است. پذیرش و پرسنل هتل نیز با خوش رویی این اقامت را به کامتان شیرین تر خواهند کرد و خاطرات خوشی را ضمیمه بلیط هواپیمایتان خواهند کرد. اگر زودتر از موعد مقرر به هتل رسیدید یا اتاقتان را تحویل دادید، می توانید چمدان هایتان را به اتاق چمدان بسپارید و به کارهایتان برسید.

فاصله هتل آپارتمان دوریکا عباس آباد تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا پلاژ ساحلی عباس آباد: 4 کیلومتر

فاصله تا پارک جنگلی خشکه داران: 8 کیلومتر

فاصله تا آبشار کوه سر: 22 کیلومتر

فاصله تا آبشار سوته راش: 24 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 6 خرداد 1400 بروزرسانی: 6 خرداد 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1580

به "هتل دوریکا عباس آباد رامسر؛ اقامت در مرز بین خشکی و آب، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل دوریکا عباس آباد رامسر؛ اقامت در مرز بین خشکی و آب، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید