هشدار مقام آمریکایی درباره لغو زودهنگام استفاده اجباری از ماسک

به گزارش مجله تور مالزی، رئیس مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های آمریکا بر این باور است که هنوز خیلی زود است که دستور مربوط به استفاده اجباری از ماسک برای مقابله با شیوع ویروس کرونا لغو شود.

هشدار مقام آمریکایی درباره لغو زودهنگام استفاده اجباری از ماسک

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دکتر راشل والنسکی رئیس مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های آمریکا روز یکشنبه در اظهاراتی هشدار داد: هنوز کاملا خیلی زود است که استفاده اجباری از ماسک برای مقابله با شیوع ویروس کرونا لغو شود.

بر اساس این گزارش، هشدارهای راشل والنسکی در حالی است که علی رغم افت موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا طی روزهای اخیر، تعداد مبتلایان جدید در این کشور هنوز دو برابر بیشتر از تابستان گذشته است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

اظهارات رئیس مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های آمریکا در شرایطی است که فرمانداران آیوا و مونتانا لزوم استفاده از ماسک در این ایالت ها را لغو کرده اند.

وی در مصاحبه با شبکه ان بی سی گفت: جلوگیری از افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا، نقش مهمی برای بازگشایی مدارس و دستیابی به یک سطح قابل اطمینان از ایمنی اجتماعی دارد آن هم تا زمانی که با واکسیناسیون گسترده بتوانیم به یک مصونیت جمعی در برابر ویروس کرونا دست پیدا کنیم.

والنسکی افزود: اینکه آیا آمریکایی ها می توانند منتظر پیاده روی بدون ماسک در خیابان ها تا سرانجام سال باشند یا نه، بستگی زیادی به این دارد که الان چگونه رفتار کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا فکر می کنید هنوز خیلی زود است که ایالت ها قوانین مربوط به لزوم استفاده از ماسک در اماکن عمومی را لغو کنند؟، گفت: قطعا این طور است.

آمارهای رویترز نشان می دهد تا به امروز بیش از 27.6 میلیون نفر در سراسر آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده و 484600 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1436

به "هشدار مقام آمریکایی درباره لغو زودهنگام استفاده اجباری از ماسک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار مقام آمریکایی درباره لغو زودهنگام استفاده اجباری از ماسک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید