واکنش فوری اسکوچیچ به نقل قول جنجالی ، این یک دروغ بزرگ است!

به گزارش مجله تور مالزی، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به انتشار برخی اخبار و مصاحبه های منتشر شده از قول خودش واکنش نشان داد.

واکنش فوری اسکوچیچ به نقل قول جنجالی ، این یک دروغ بزرگ است!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، امروز نقل قولی جنجالی از دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان علیه برانکو ایوانکوویچ منتشر شد.

سرمربی کروات تیم ملی در گفت و گو با سایت فدراسیون فوتبال در این مورد اظهار کرد: متاسفانه امروز اخبار و نقل قول هایی از جانب من در رسانه ها مطرح شده که بسیار عجیب است. من هیچ گفت وگویی با رسانه ها نداشته ام و در مورد هیچ فردی صحبتی نکرده ام.

وی ادامه داد: این اتفاق برایم بسیار عجیب و تاسف برانگیز است. می خواهم بدانم اولین بار این مصاحبه در کدام رسانه منتشر شده و بپرسم به چه دلیلی چنین موضوعاتی را مطرح کرده اند و این رفتار نادرست و کاملا غیرحرفه ای است. تمرکز ما روی کار خودمان است و در مورد افراد دیگر هیچ صحبت یا اظهار نظری نداشته ام.

بر اساس این گزارش، این مصاحبه ساختگی در حالی منتشر شده که برانکو ایوانکوویچ در مصاحبه های خود همواره با احترام از اسکوچیچ و عملکرد او صحبت کرده است. اسکوچیچ و برانکو همواره رابطه ای توام با احترام با یکدیگر دارند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 مرداد 1401 بروزرسانی: 16 مرداد 1401 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 2066

به "واکنش فوری اسکوچیچ به نقل قول جنجالی ، این یک دروغ بزرگ است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش فوری اسکوچیچ به نقل قول جنجالی ، این یک دروغ بزرگ است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید