کرونا در اروپا، ازپیش بینی رکود مالی در منطقه یورو تا احتمال ابتلای بیش از یک میلیون آلمانی

به گزارش مجله تور مالزی، جدیدترین اخبار کرونا از اروپا حاکی از آن است که بر اساس نتایج یک آنالیز احتمالا تا به حال حدود 1.8 میلیون آلمانی به کرونا مبتلا شده اند و بانک مرکزی اروپا هم رکود مالی سخت را برای منطقه یورو پیش بینی می نماید.

کرونا در اروپا، ازپیش بینی رکود مالی در منطقه یورو تا احتمال ابتلای بیش از یک میلیون آلمانی

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران کرونا در اروپا همچنان جولان داده و عواقب سیاسی و مالی آن گسترده تر می گردد.

آلمان: نباید انتظار بالایی درباره فراوری واکسن کرونا داشته باشیم

جدیدترین اخبار کرونایی از اروپا حاکی از آن است که وزیر تحقیقات جمهوری فدرال آلمان درباره داشتن انتظارات بالا درباره فراوری واکسن کرونا هشدار داده و در سخنانی اظهار داشته است که ما نباید انتظار معجزه داشته باشیم.

وی اضافه کرد: فرض ما بر این است که این واکسن هر چه زودتر و تا اواسط سال آینده بتواند در دسترس قرار گیرد و بعد از آن هم ما باید این واقعیت را در نظر داشته باشیم که همه انتظارات را برآورده نکند.

وی اضافه کرد: شاید این واکسن تنها از یک بیماری سخت جلوگیری کند و شاید احتیاج باشد مرتبا تجدید گردد. اما تا همین حد هم یک پیروزی عظیم محسوب می گردد.

مقام اروپایی: باید مردم را برای این واقعیت که کرونا به این زودی ها تمام نمی گردد آماده کرد

رئیس مرکز اروپایی کنترل و پیش گیری بیماری ها هم با توجه به آغاز فرایند کاهش محدودیت های ضد کرونایی در بسیاری از کشورهای اروپایی درباره بیدار کردن انتظارات غلط در بین مردم هشدار داده و گفت: ما در دوی ماراتون و نه دوی سرعت هستیم. از نظر ذهنی مردم باید روی این مسئله آماده شوند که این بحران به این زودی سرانجام نخواهد یافت.

وی در یک ویدئو کنفرانس کمیسیون بهداشت مجلس اروپا تاکید نمود که خروج از محدودیت های ضد کرونایی باید به صورت گام به گام دنبال گردد و همراه با آنالیز دقیق تاثیرات روی موارد ابتلا انجام گردد. فعلا هیچ بازگشتی به حالت نرمال وجود نخواهد داشت.

ضرر روزانه 60 یورویی بحران کرونا برای هر شهفرایند آلمانی

ینز سودکوم از اقتصاد دانان برجسته آلمانی هم بر این عقیده است که محدودیت زندگی عمومی روزانه برای مقابله با شیوع کرونا روزانه حدود 60 یورو به هر شهفرایند ضرر می زند.

وی خسارت های مالی ناشی ازبحران کرونا را بسیار بالا ارزیابی نموده و گفت: حالا این مسئله واضح است که ما شدیترین رکود مالی از زمان سرانجام جنگ جهانی دوم را تجربه می کنیم.

احتمال ابتلای حدود 1.8 میلیون شهفرایند آلمانی به کرونا

بر اساس نتایج یک آنالیز موسسه هاینزبرگ محتمل است حدود 1.8 میلیون نفر در آلمان به کرونا مبتلا شده باشند. دانشگاه بن آلمان روز دوشنبه اظهار داشت که این برآورد مبتنی بر یک محاسبه مدل است.

کاهش محدودیت های ضد کرونایی در ایتالیا

ایتالیا هم بعد از 8 هفته قرنطینه شدید کاهش محدودیت های ضد کرونایی را در پیش می گیرد. بر اساس تصمیمات اتخاذ شده از امروز (دوشنبه) حدود 60 میلیون ایتالیایی می توانند دوباره به گردش رفته و با خویشاوندان خود ملاقات نمایند. بخش های صنعتی و عمرانی هم دوباره کار خود را از سر گرفتند.

تاکید آلمان بر لزوم تشدید همکاری های بین المللی

وزیر توسعه آلمان هم بر لزوم تقویت همکاری های بین المللی برای مقابله با شیوع کرونا تاکید نموده و ابراز امیدواری کرد که کنفرانس بین المللی امروز دوشنبه برای جمع آوری حدود 7.5 میلیارد یورو برای فراوری همگانی واکسن کرونا که به ابتکار کمیسیون اروپایی برگزار می گردد هدف خود را بدست آورد.

تداوم فرایند کاهش محدودیت های ضد کرونایی در کشورهای اروپایی

صربستان هم این هفته حالت فوق العاده ضر کرونایی را سرانجام می دهد.

اوکراین هم از هفته آینده کاهش محدودیت های ضد کرونایی را در دستور کار قرار می دهد.

رومانی هم می خواهد از 15 ماه می (26 اردیبهشت) محدودیت های ضد کرونایی را کاهش دهد.

شرکت خودروسازی PSA فرانسه که شامل پژو، سیتروئن و اوپل است هم تصمیم دارد این هفته فراوری خود را افزایش دهد.

شرایط بد صنعت گردشگری آلمان در دوران بحران کرونا

بر اساس اعلان انجمن DRV آلمان شرایط مالی صنعت سفر در دوران کرونا همچنان بدتر می گردد. این انجمن انتظار دارد که فروش در این بخش تا اواسط ژوئن حداقل 10.8 میلیارد یورو کاهش یابد.

به گفته رئیس این انجمن آلمانی تجارت آژانس های مسافرتی و تورها در نتیجه مقررات جدید دولتی کاملا متوقف شده است و بهبودی هم در اوضاع پیش بینی نمی گردد.

پیش بینی رکود مالی سخت در منطقه یورو

محققان بانک مرکزی اروپا به دلیل بحران کرونا انتظار یک رکود مالی سخت در منطقه یورو در امسال میلادی را دارند. بر اساس ارزیابی بانک مرکزی اروپا اقتصاددانان انتظار کاهش فراوری ناخالص ملی حدود 5.5 درصدی در سال 2020 را دارند.

کرونا در اروپا همچنان قربانی می گیرد

جدیدترین آمارها نشان می دهد که شمار مبتلایان کرونا در اسپانیا به 248301نفر افزایش پیدا نموده و شمار قربانیان هم به 25428 نفر رسیده است.

در ایتالیا هم بر اساس جدیدترین آمارها تا به حال 210717 نفر به کرونا مبتلا شده و 28884 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

انگلیس هم به شدت تحت تاثیر شیوع کرونا قرار گرفته و تا به حال 186599 نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده و 28446 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

در فرانسه هم تا به حال 168693 نفر به کرونا مبتلا شده و 24895 نفر هم بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

آلمان هم به شدت از این بیماری همه گیر رنج می برد و بر اساس آمارهای رسمی تا به حال 165745 نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده و 6866 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خو را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 934

به "کرونا در اروپا، ازپیش بینی رکود مالی در منطقه یورو تا احتمال ابتلای بیش از یک میلیون آلمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در اروپا، ازپیش بینی رکود مالی در منطقه یورو تا احتمال ابتلای بیش از یک میلیون آلمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید