تور روسیه: کرونا، پوتین را دست به دامان ارتش روسیه کرد

به گزارش مجله تور مالزی، رئیس جمهور روسیه با اشاره به بحرانی شدن شرایط کرونایی خواهان یاری ارتش این کشور برای ساخت بیمارستان های صحرایی و مقابله با ویروس کرونا شد.

تور روسیه: کرونا، پوتین را دست به دامان ارتش روسیه کرد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری انگلیسی رویترز، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در سخنانی خطاب به سرگئی شویگو، وزیر دفاع و دیگر مقامات ارشد روسیه با اشاره به افزایش آمار مبتلایان مردمان این کشور به ویروس کرونا گفت: کشور در شرایط بسیار سخت و بحرانی واقع شده است.

وی با بیان اینکه روسیه روزانه با ابتلای بیش از 40000 مورد به ویروس کرونا روبرو است، اظهار کرد: تا به امروز چنین موردی در کشور رخ نداده بود و از این جهت از شما درخواست می کنم تا در صورت احتیاج به حمایت از خدمات پزشکی ادامه دهید.

پوتین تاکید نمود: شاید لازم باشد از توانایی های ساخت و ساز خود در این زمینه بهره ببرید، زیرا در حال حاضر به تداوم ساختن امکانات پزشکی پیش ساخته احتیاج داریم.

طی روز ها و ماه های اخیر روسیه با رکورد زنی در آمار مبتلایان به ویروس کرونا تیتر یک اخبار شده است و حتی رئیس جمهور این کشور در هفته های گذشته دستور تعطیلی یک هفته ای سراسری را از 30 اکتبر صادر نموده بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1826

به "تور روسیه: کرونا، پوتین را دست به دامان ارتش روسیه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه: کرونا، پوتین را دست به دامان ارتش روسیه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید