جزئیات ثبت نام تکمیل ظرفیت رشته های بدون آزمون اعلام شد

به گزارش مجله تور مالزی، تهران (پانا) - تاریخ ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) برای نیمسال دوم تحصیلی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی اعلام شد.

جزئیات ثبت نام تکمیل ظرفیت رشته های بدون آزمون اعلام شد

براساس مصوبات بیست و هفتمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو مقرر شد برای ظرفیت های خالی مانده رشته محل هایی که در مرحله پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال 1400 (رشته های بدون آزمون) تکمیل نشده اند، پذیرش براساس سوابق تحصیلی(معدل کتبی دیپلم) برای نوبت بهمن ماه صورت گیرد.

به این ترتیب، ثبت نام و انتخاب رشته برای ظرفیت های خالی مانده رشته محل هایی که در مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی سراسری سال 1400 تکمیل نشده است به صورت اینترنتی از روز یکشنبه 14 آذر آغاز می گردد و متقاضیان فوق تا روز شنبه 20 آذر ماه 1400 می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دوره مذکور، همزمان با آغاز ثبت نام از روز یکشنبه 14 آذر به وسیله درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://sanjesh.org/ قابل دسترس خواهد بود.

بعلاوه براساس مصوبات بیست و هفتمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو مقرر شد برای ظرفیت های خالی مانده رشته محل هایی که در آزمون دوره های کاردانی نظام نو دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال 1400 ظرفیت آنها تکمیل نشده است، پذیرش براساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) برای نوبت بهمن ماه صورت گیرد.

بنابراین ثبت نام و انتخاب رشته برای این گروه نیز به صورت اینترنتی از روز پنجشنبه 18 آذر آغاز می گردد و روز چهارشنبه 24 آذر انتها می یابد و اطلاعات تکمیلی به همراه جداول رشته های تحصیلی دانشکده ها و موسسات آموزش عالی همزمان با آغاز ثبت نام به وسیله درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل دسترس خواهد بود.

بر این اساس، ظرفیت های خالی مانده رشته محل هایی که در آزمون کاردانی به کارشناسی نا پیوسته سال 1400 ظرفیت آنها تکمیل نشده است نیز پذیرش براساس سوابق تحصیلی (معدل کاردانی) برای نوبت بهمن ماه صورت گیرد.

بر اساس اعلام سازمان سنجش، متقاضیان از 16 تا 22 آذر می توانند برای پذیرش در این رشته ها ثبت نام نمایند و اطلاعیه تکمیلی به همراه جداول رشته های تحصیلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی همزمان با آغاز ثبت نام از روز سه شنبه 16 آذر به وسیله درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1863

به "جزئیات ثبت نام تکمیل ظرفیت رشته های بدون آزمون اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات ثبت نام تکمیل ظرفیت رشته های بدون آزمون اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید