خبرنگاران معاون فرمانداردیلم: موافقت خانواده ها در طرح جداسازی پایه دوازدهم ضروری است

به گزارش مجله تور مالزی، گناوه - خبرنگاران - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دیلم استان بوشهر گفت: در اجرای طرح جداسازی پایه دوازدهم از دهم و یازدهم متوسطه در این شهرستان همه خانواده ها حق دارند با موافقت و رضایت مشارکت داشته باشند.

خبرنگاران معاون فرمانداردیلم: موافقت خانواده ها در طرح جداسازی پایه دوازدهم ضروری است

به گزارش خبرنگاران، محمدباقر گله گیر روز چهارشنبه در دومین نشست تخصصی طرح پیشنهادی جداسازی پایه دوازدهم از پایه های دهم و یازدهم این شهرستان اضافه نمود: مجموعه فرمانداری شهرستان همچون اولیا و کارشناسان حوزه آموزش دغدغه تحصیل دانش آموزان و فرزندان خود را دارند و بطور حتم بهترین و مفیدترین تصمیم در این زمینه گرفته خواهد شد.

وی افزود: این طرح قرار نیست برای همواره اجرایی گردد و نوعی آزمون و خطا است، چنانچه ناموفق بود قابل اصلاح یا حذف است و حق همه خانواده ها است دیدگاه های خود را بیان نمایند.

معاون فرماندار دیلم اظهارداشت: این طرح نیز همانند دیگر طرح ها دارای مزایا و معایبی است که با کمک و همدلی همه فرهنگیان و کارشناسان این حوزه انتظار می رود برای برطرف معایب و ارتقای آن کوشش کنیم.

گله گیر ادامه داد: تصمیم گیری در زمینه شرایط آموزشی شهرستان ها را به کارشناسان تخصصی این حوزه واگذار می کنیم و دیدگاه ها و مباجث مطرح شده این جلسه جمع بندی و به اطلاع فرماندار رسانده خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دیلم بیان نمود: خروجی این چنین جلساتی می تواند در پیشرفت اهداف عالی آموزش و پرورش منطقه کمک کند و باتوجه به شرایط فعلی آموزشی شهرستان انتظار می رود برای برون رفت از این شرایط تصمیم های جدی گرفته گردد.

وی اضافه نمود: حضور تیم آموزشی باتجربه کنونی برا تقویت بنیه علمی و کنکور شهرستان دیلم قدمی مهم برون رفت و افزایش سطح علمی و آموزشی شهرستان است و نقش مثمرثمری در جبران نتایح کنکور سال های گذشته دارد.

مدیر آموزش و پرورش دیلم گفت: طرح جداسازی پایه دوازدهم متوسطه از دهم و یازدهم می تواند شرایط کنونی آموزشی این شهرستان را نجات دهد.

محمدمهدی محسنی اضافه نمود: همه دغدغه و فکر جموعه آموزشی شهرستان پیشرفت، رشد و ارتقای شرایط آموزشی است.

وی گفت: با توجه به شرایط آموزشی شهرستان، همه می توانند در این زمینه مجموعه آموزش و پرورش را کمک و کمک نمایند.

محسنی بیان نمود: برنامه ریزی مدیر برای ساماندهی برنامه هفتگی و ساعت دبیران، تجمیع بعضی کلاس ها و تمرکز روی کنکور و امتحان نهایی، تمرکز دانش آموزان روی دروس، آرامش بیشتر به لحاظ کم شدن فعالیت های غیر درسی، حضور مشاوران تحصیلی و تربیتی، ایجاد حس رقابتی با تجمیع همه دانش آموزان دوازدهمی در یک مدرسه و دهم و یازدهم در مدرسه دیگر از مهم ترین مزایای طرح جداسازی پایه داوزدهم از دهم و یازدهم است.

وی گفت: استفاده از دبیران برتر برای پایه دوازدهم جهت بالا بردن کیفیت و سرمایه گذاری کوتاه مدت جهت امتحان نهایی و کنکور، تجمیع ساعات کلاسی جهت کم کردن و پرداختن به دروس غیر ضروری ، پرداختن به دروس هدف، برگزاری کلاس های تقویت بنیه علمی و کنکور خارج از وقت مدرسه و برقراری سیستم چند رسانه ای مجازی در شرایط حاد کرونا ویژه دوازدهمی ها از دیگر مزایای این طرح است.

شهرستان دیلم در شمالی ترین نقطه استان بوشهر واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1117

به "خبرنگاران معاون فرمانداردیلم: موافقت خانواده ها در طرح جداسازی پایه دوازدهم ضروری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون فرمانداردیلم: موافقت خانواده ها در طرح جداسازی پایه دوازدهم ضروری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید