کمیسیون آموزش مجلس به فیاضی رای مثبت نداد

به گزارش مجله تور مالزی، دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره جزئیات جلسه امروز کمیسیون متبوع خود پرداخت.

کمیسیون آموزش مجلس به فیاضی رای مثبت نداد

محمدرضا احمدی دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره جزئیات نشست امروز کمیسیون متبوع خود برای آنالیز صلاحیت گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: جلسه امروز به دو موضوع اختصاص داشت. موضوع اول درباره طرح اصلاح موادی از قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی بود.

نماینده مردم رشت در ادامه بیان نمود: این طرح مدارس غیر دولتی در این جلسه تقریبا نهایی شد و دو الحاقیه آن نیز در جلسه هفته آینده مجلس آنالیز خواهد شد.

دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ادامه افزود: در ادامه جلسه صلاحیت وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت آموزش و پرورش مورد آنالیز نهاده شد. در این جلسه 3 موضوع سوابق، صلاحیت و اعتبار مدارک، سوابق و برنامه های وزیر پیشنهادی مورد آنالیز نهاده شد و فیاضی نیز به بیان توضیحاتی درباره برنامه هایش پرداخت.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، تاکید نمود: در نهایت این کمیسیون به برنامه های ارائه شده از سوی فیاضی رای مثبت نداد و گزارش رای گیری امروز کمیسیون آموزش در جلسه صحن علنی روز سه شنبه (25 آبان) و در جریان اعطای رای اعتماد قرائت خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 آذر 1400 بروزرسانی: 24 آذر 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1842

به "کمیسیون آموزش مجلس به فیاضی رای مثبت نداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیسیون آموزش مجلس به فیاضی رای مثبت نداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید